• Vandaag ben ik ziek. En ik had vandaag een proefwerk natuurkunde en een SO Nederlands. Maar, daar komen nog drie VAS-toetsen bij. Dit zijn toetsen die je elk aan het eind van het jaar maakt en dan kan je na een paar weken zien hoeveel je bent gevorderd qua Nederlands, Engels, Wiskunde, etc.
    En daar heb ik er drie van gemist, de laatste drie. En die moet ik ooit ergens allemaal inhalen, arghhh.
    De enige normale les die ze vandaag hadden was twee uur gym, en de rest allemaal toetsen hahaha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik was vorige week donderdag/vrijdag en afgelopen maandag ook ziek en toen heb ik ook vreselijk veel gemist.Ik haat het om alles in te halen!


    behind very angel is a demon

    omg --'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    DAMN. Wat haat ik die kut VAS-toetsen.
    We hebben ze net een week geleden afgerond ('a)

    Ik wens je succes met die toetsen ;p


    we were always meant to say goodbye.

    Dat is behoorlijk vervelend. Maar bij ons moet je ze meestal gewoon de volgende les maken. En die VAS-toetsen heb ik niet,misschien omdat ik in België woon. En veel succes met die toetsen!

    VAS-toetsen? Nog nooit van gehoord :x

    En mogen jullie zoveel op één dag hebben dan? Bij ons mag dat niet eens :x Maar da's wel kut dat je dan zoveel gemist hebt. Nog veel succes met het inhalen enzo (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Jeeee, bij ons mag je maar één proefwerk op een dag. En dan wel meerdere so's, maar toch.


    everything, in time

    Flashlight schreef:
    VAS-toetsen? Nog nooit van gehoord :x

    En mogen jullie zoveel op één dag hebben dan? Bij ons mag dat niet eens :x Maar da's wel kut dat je dan zoveel gemist hebt. Nog veel succes met het inhalen enzo (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Flashlight schreef:
    VAS-toetsen? Nog nooit van gehoord :x

    En mogen jullie zoveel op één dag hebben dan? Bij ons mag dat niet eens :x Maar da's wel kut dat je dan zoveel gemist hebt. Nog veel succes met het inhalen enzo (:

    VAS-toetsen zijn van die toetsen de je elke keer aan het eind van het jaar krijgt, om te kijken hoeveer je bent gevorderd qua vaardigheden met Engels, wiskunde, Nederland en studievaardigheden. Dus dat hoef je niet te leren, en dan mag je er wel gewoon twee of meer op een dag. En verder mogen wij twee pw's op een dag. Het was wel echt dodelijk saai ><


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik ben vandeweek de helle week ziek geweest behalfe maandag. en heb helemaal niks gemist.,
    ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wat vervelend. Ja, je zult ze toch allemaal moeten gaan inhalen. Maar het voordeel is dat je wel langer de tijd hebt om te leren :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat is echt kut


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain