• mag ik natuurlijk weer niet. Wil ik naar de twilightmarathon op 29 juni. (een dag eerder O,o) is precies op die dag de promotio scolarum! :'( en nu mag ik niet.
    En de anderen wel:S
    (beetje zeuren moet kunnen, hè?)



    EDIT
    OOOOH Ik kreeg net een slecht plannetje, en het gaat werken :Y) (hoop ik)
    Ik had dus gekeken waar het nog meer was en het zijn alle pathé bioscopen, op dezelfde avond, dat kon dus niet verzet worden. Maar de promotio is alleen van de tweede klas.
    Wij naar ons afdelingshoofd, hij zo: "Nou, voor twee meisjes doe ik het niet." Ik had zoiets van duuuuuuuuuuuuuuuuuuuh, maar wij zo'n heel verhaal over wie er allemaal niet naar de promotio zouden komen, hij geloofde dat niet "=.=
    Maar, nu hebben we meisjes die we kennen gemobiliseerd, en nu zijn er al zestien verschillende mensen gaan zeuren, en morgen gaan er minstens achtentwintig. En dan flippen de afdelinghoofden (hopelijk) en mogen wij om vijf uur en de bruggertjes om negen uur =D of we gaan de dag erna, in plaats van de derde of vierde.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2010 - 16:52 ]


    Alis volat propriis

    Ik mag ook niet denk ik. Het is zooo laat ;x


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    oke volgends mij heb ik wat gemist

    Wat is dat?


    Some angels have no wings.

    Ik kan ook niet, omdat het midden in de week is. Ik moet de volgende dag naar school. En het duurt tot half 3 's nachts. Echt, ik vind het zo jammer.


    Life is hard and then we die

    Penotti schreef:
    Ik mag ook niet denk ik. Het is zooo laat ;x

    dat had ik helemaal geregeld :'(
    Is jouw bioscoop ook mustsee?


    Alis volat propriis

    Hiphopqueen schreef:
    oke volgends mij heb ik wat gemist

    Wat is dat?

    dan gaan ze de eerste twee films laten zien, en daarna de exclusieve voorpremière van eclipse


    Alis volat propriis

    *gaat lekker wel heen met Samantha:Y)*

    sorry, blijft rot dat het midden in de week is, maar is in de meeste gevallen school al niet afgelopen dan?

    Ghehe, ik wil daar ook heen. Ik ben dan al vrij, maar ik weet niet of ik mag omdat het zo laat eindigt.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ironhide schreef:
    *gaat lekker wel heen met Samantha:Y)*

    sorry, blijft rot dat het midden in de week is, maar is in de meeste gevallen school al niet afgelopen dan?
    Nope, juist niet. Tenminste, in Nederland. Mijn grootste probleem is meer dat er dan geen bussen meer gaan, ook geen nachtbussen, en no way dat mijn vader me komt halen.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nope, juist niet. Tenminste, in Nederland. Mijn grootste probleem is meer dat er dan geen bussen meer gaan, ook geen nachtbussen, en no way dat mijn vader me komt halen.


    en waar woon je als ik vragen mag? ik in enschede, en ik ben rond 1 uur 's nachts al klaar met de films namelijk

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nope, juist niet. Tenminste, in Nederland. Mijn grootste probleem is meer dat er dan geen bussen meer gaan, ook geen nachtbussen, en no way dat mijn vader me komt halen.


    bij ons wel. En ik woon 10 minuutjes fietsen van de bios. Ik baal echt zoooooooooooooo erg.


    Alis volat propriis

    ik wil ook alleen mijn mama gaat mij vermoorden


    Some angels have no wings.

    twiddict schreef:
    (...)
    dat had ik helemaal geregeld :'(
    Is jouw bioscoop ook mustsee?

    ja xd


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ironhide schreef:
    (...)

    en waar woon je als ik vragen mag? ik in enschede, en ik ben rond 1 uur 's nachts al klaar met de films namelijk
    Amsterdam -> Purmerend


    Life is hard and then we die

    Hiphopqueen schreef:
    oke volgends mij heb ik wat gemist

    Wat is dat?

    Oeh ik heb vakantie, misschien dat ik mag :3


    -