• Ik heb echt een hele erge probleem.
    Ik en me vriendin zijn bestevriendinnen sinds groep 5 en zij heeft met mijn ex(ook met
    die van zichzelf want we hebben alle 2 met hem gehad,ik en haar vriendje zijn ook beste vrienden=))Maar dus iedere keer wanneer Me beste vriendin er niet is dan doet hij vet raar tegen me.... een beetje klef. 1 keer toen kuste hij me bijna! echt eng! maar gelukkig zei ik dat ik t niet wilde.Maar dus ik en haar vriendje waren in het park en toen vroeg hij dus van ben je ontgroent(dat betekend of je all hebt getongt) dus ik zei zo nee. Dus hij kust me vollop op de mond. en op dat moment zag ik mijn vriendin haar hond uitlaten. en zij zag mij met haar vriendje zoenen!
    Nu Is zij boos op mij en ik weet niet wat ik moet doen!Haar vriendje zegt dat t mijn schuld is en dat ik alles heb gedaan...
    Alsjeblieft help me(huil)


    high of love, drunk from the hate <3

    Als jullie echte vrienden zijn moet ze je kunnen vertouwen, zeg tegen haar dat hij het heeft gedaan. Trouwens, het is je beste vriendin. Je kent haar al jaren. Ze zou je heus wel geloven (:

    [ bericht aangepast op 26 mei 2010 - 19:11 ]

    Toothless schreef:
    Als jullie echte vrienden zijn moet ze je kunnen vertouwen, zeg tegen haar dat hij het heeft gedaan. Trouwens, het is je beste vriendin. Je kent haar al jaren. Ze zou je heus wel geloven (:


    Sluit ik me bij aan. En als het niet bij trekt is ze het niet waard.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    (Man, ik zou 'm een stomp geven das niet normaal meer. Dat valt onder aanranding).

    Wat Eulogy zegt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Praat met haar, vertel haar àlles, àlles. Van dat hij klef doet als je alleen met hem bent, wordt niet zenuwachtig. Jij spreekt de waarheid, alleen weet zij het nog niet. Ga ook praten met die jongen. Zeg hem duidelijk dat hij maar eerlijk moet zijn tegen je vriendin, want dat hij goed genoeg weet dat hij het was, en dat hij een lafaard is als hij het op jou steekt.
    Het is je beste vriendin, als ze je niet gelooft en ze blijft bij die overspelige jongen. Dan is ze het niet waard. Dan laat je het beter rusten, misschien komt ze er ooit nog achter.

    Vak. Ik haat dat soort mensen. In ieder geval, wat hier boven mij wordt gezegd dus.


    Life is hard and then we die

    Wat Diffuse zegt:Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Laat haar dit berichtje lezen? Of schrijf een brief waarnin je ook zet dat je jullie vriendschap nooit op het spel zou zetten.


    it's so empty living behind these castle walls

    Cadillac schreef:
    Laat haar dit berichtje lezen? Of schrijf een brief waarnin je ook zet dat je jullie vriendschap nooit op het spel zou zetten.

    Idd Topidee!
    Jullie laten een jongen toch niet tussen jullie komen? =)
    Er bestaat natuurlijk een kans dat je vriendin haar vriendje gelooft Liefde maakt blind, maar hoe dan ook, ze zal altijd wel bij jou terugkomen als ze eenmaal inziet wat voor een jongen het is.

    Succes ermee!(flower)


    Write down what you can not say

    Zeg dat hij degene was die je zoende en jij hem niet D:


    I don't need words to feel those lips.

    Diffuse schreef:
    Praat met haar, vertel haar àlles, àlles. Van dat hij klef doet als je alleen met hem bent, wordt niet zenuwachtig. Jij spreekt de waarheid, alleen weet zij het nog niet. Ga ook praten met die jongen. Zeg hem duidelijk dat hij maar eerlijk moet zijn tegen je vriendin, want dat hij goed genoeg weet dat hij het was, en dat hij een lafaard is als hij het op jou steekt.
    Het is je beste vriendin, als ze je niet gelooft en ze blijft bij die overspelige jongen. Dan is ze het niet waard. Dan laat je het beter rusten, misschien komt ze er ooit nog achter.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Diffuse schreef:
    Praat met haar, vertel haar àlles, àlles. Van dat hij klef doet als je alleen met hem bent, wordt niet zenuwachtig. Jij spreekt de waarheid, alleen weet zij het nog niet. Ga ook praten met die jongen. Zeg hem duidelijk dat hij maar eerlijk moet zijn tegen je vriendin, want dat hij goed genoeg weet dat hij het was, en dat hij een lafaard is als hij het op jou steekt.
    Het is je beste vriendin, als ze je niet gelooft en ze blijft bij die overspelige jongen. Dan is ze het niet waard. Dan laat je het beter rusten, misschien komt ze er ooit nog achter.


    your eyes are like stars in the night.