• In december is mijn hond Boots overleden. Dat was de eerste hond die ik van puppy had en ze was mijn beste vriendin D:
    Daarom wil ik graag als ik 18 ben, een tattoo met haar naam. Een kleintje op mijn onder rug.
    Ik twijfel nog een beetje of ik enkel sierlijke tekst zal doen, of sierlijke tekst met daarrond kleine bloemen, ingekleurd.
    Ik heb er lang over nagedacht en ben er nu echt 100% zeker van.

    Maar mijn vader mag hier niets van weten. Omdat hij ooit een fout beging met een tattoo en daar nu totaal tegen is. En verder ken ik niemand met ervaring van tattoo's.

    Daarom is mijn vraag, wie van jullie heeft er een tattoo en kan/wil mij meer vertellen over hoe je te werk ging aub met tekening enz..?

    Mijn zus laat zaterdag een tattoo zetten. Zij wou eerst ook met kleurtjes, maar die man vertelde haar dat de enige kleur die mooi blijft en niet heel donker wordt (dus naast het standaard zwart) roze is. Rood, groen, blauw en de hele reutemeteut wordt heel donker na verloop van tijd. Ik geloof dat het minder is als het een groter oppervlak is, maar toch :Y)
    Mijn zus is geloof ik naar die man/tattooshop toegegaan en heeft uitgelegd wat ze wil, hij heeft voorbeeldtekeningen gemaakt, zij heeft gekozen, afspraak gemaakt en zaterdag gaat het gebeuren 8D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Door de jaren heen kunnen de kleuren wel iets donkerder lijken maar over vele jaren vervaagd een tattoo ook gedeeltelijk, dan moet ze hem gewoon bij laten werken om de zoveel jaar.

    Hoewel een oudere tattoo ook zeer zeker zijn charme kan hebben! :)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Elphaba schreef:
    Mijn zus laat zaterdag een tattoo zetten. Zij wou eerst ook met kleurtjes, maar die man vertelde haar dat de enige kleur die mooi blijft en niet heel donker wordt (dus naast het standaard zwart) roze is. Rood, groen, blauw en de hele reutemeteut wordt heel donker na verloop van tijd. Ik geloof dat het minder is als het een groter oppervlak is, maar toch :Y)
    Mijn zus is geloof ik naar die man/tattooshop toegegaan en heeft uitgelegd wat ze wil, hij heeft voorbeeldtekeningen gemaakt, zij heeft gekozen, afspraak gemaakt en zaterdag gaat het gebeuren 8D


    Hahha, heb ik al geluk met dat roze.. want ik wil in roze bloem erbij.
    Maar ook een blauwe, groene, witte en een gele
    Als dat kan D: