• In december is mijn hond Boots overleden. Dat was de eerste hond die ik van puppy had en ze was mijn beste vriendin D:
    Daarom wil ik graag als ik 18 ben, een tattoo met haar naam. Een kleintje op mijn onder rug.
    Ik twijfel nog een beetje of ik enkel sierlijke tekst zal doen, of sierlijke tekst met daarrond kleine bloemen, ingekleurd.
    Ik heb er lang over nagedacht en ben er nu echt 100% zeker van.

    Maar mijn vader mag hier niets van weten. Omdat hij ooit een fout beging met een tattoo en daar nu totaal tegen is. En verder ken ik niemand met ervaring van tattoo's.

    Daarom is mijn vraag, wie van jullie heeft er een tattoo en kan/wil mij meer vertellen over hoe je te werk ging aub met tekening enz..?

    Op internet staat heel veel over tattoos en zo.
    Als ik jou was zou ik sierlijke letters en een bloem doen.

    Ik heb geen tatoeage, helaas. Ik wil er wel graag 1. Allemaal sterretjes, van mijn ouders en broertjes. De hele familie, iedereen één ster. en dat zijn er echt heel veel ><
    Maar veel succes!


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Ik heb geen tattoo. Maar internet helpt je misschien wel. En anders teken jezelf iets en vertel je dat je zoiets in de naart wilt.

    VIRUS schreef:
    Op internet staat heel veel over tattoos en zo.
    Als ik jou was zou ik sierlijke letters en een bloem doen.


    Hahha ja, heb ik al opgezocht. Van tattoeerders uit m'n omgeving. Maar hun voorbeelden vind ik eerlijk gezegd niet zo mooi.
    Ook heb ik even op LA ink gekeken enjaa, die vind ik wel mooi gedaan.. maar ik ga niet helemaal daarheen afreizen xp.
    Misschien dat ik zelf eens moet proberen te gaan tekenen ofzo.

    Ik heb er geen (ben nog te jong, zie je) maar ik wil er ook een als ik 18 ben, en mij lijkt het beiden wel wat

    Mijn overbuurman heeft 'm bij mijn vader laten zetten. Ik heb zelf ook geholpen een ontwerp te maken.
    Mijn vader heeft plaatjes uitgeprint en gezegt van, hier wil ik de kop van of zulke verhouding wil ik. Je kunt echt álles zeggen qua ideeën, zulke profs kunnen overal wat mee. Maar print misschien wat voorbeelden uit.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2010 - 19:22 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Flynn schreef:
    Mijn overbuurman heeft 'm bij mijn vader laten zetten. Ik heb zelf ook geholpen een ontwerp te maken.
    Mijn vader heeft plaatjes uitgeprint en gezegt van, hier wil ik de kop van of zulke verhouding wil ik. Je kunt echt álles zeggen qua ideeën, zulke profs kunnen overal wat mee. Maar print misschien wat voorbeelden uit.


    Bedankt voor de tip!! D:

    Mijn vader staat vol van kop tot teen en op mijn zestiende verjaardag krijg ik ook een tattoo. Zelf ga ik ook iets in sierlijke letters op mijn onderrug laten plaatsen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Heb je trouwens al een tattooeerder gevonden? Je kunt contact opnemen met mijn overbuurman, hij heeft z'n eigen zaakje thuis. PB maar. Hij is echt heel goed. vb.

    Misschien kan hij je dan ook via de mail/telefoon helpen met een ontwerp maken, dat je dan voorbeelden doorstuurd (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Flynn schreef:
    Heb je trouwens al een tattooeerder gevonden? Je kunt contact opnemen met mijn overbuurman, hij heeft z'n eigen zaakje thuis. PB maar. Hij is echt heel goed. vb.

    Misschien kan hij je dan ook via de mail/telefoon helpen met een ontwerp maken, dat je dan voorbeelden doorstuurd (:


    Ik ben van uit Belgie, de kust. Dus wil ik liever iemand uit de buurt.
    Hier is tattoo bertje zeer gekend. Dus ik denk misschien daarheen te gaan. Ik hoor net van een vriendin dat zij daar een heeft laten zetten (wist ik niet dat ze een had haha), maar dan bij zijn dochter.

    Maar bedankt dat je wilt helpen (:

    ik heb zelf nu 5 tattoo's (staan ook wel wat foto's in mijn fotoboek) voor tekeningen ga ik gewoon naar de artiest bij wie ik ze laat zetten, zeg vertel hem mijn idee en laat hem een tekening maken. Als ik het nog niet helemaal naar mijn smaak vind past hij het weer aan, zorg gewoon dat je naar een goede en vooral schone zaak gaat, dat je kijkt naar wat voor werk hij/zij af heeft geleverd bij andere mensen, of ze ingeschreven staan bij een bepaalde bond en ze regelmatig gecontroleerd worden etc etc etc.

    je mag mij voor andere vragen ook wel een pc sturen ^^

    Ironhide schreef:
    ik heb zelf nu 5 tattoo's (staan ook wel wat foto's in mijn fotoboek) voor tekeningen ga ik gewoon naar de artiest bij wie ik ze laat zetten, zeg vertel hem mijn idee en laat hem een tekening maken. Als ik het nog niet helemaal naar mijn smaak vind past hij het weer aan, zorg gewoon dat je naar een goede en vooral schone zaak gaat, dat je kijkt naar wat voor werk hij/zij af heeft geleverd bij andere mensen, of ze ingeschreven staan bij een bepaalde bond en ze regelmatig gecontroleerd worden etc etc etc.

    je mag mij voor andere vragen ook wel een pc sturen ^^

    Okee D:
    Echt waar, bedankt!!

    Ik heb een tattooage en ga binnenkort voor mijn tweede, wat wil je weten erover?

    Moet zeggen dat ik ook aardig veel weet over tattoo's en piercings.

    En veel mensen ken die ze ook hebben.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2010 - 19:53 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Finished schreef:
    (...)

    Hahha ja, heb ik al opgezocht. Van tattoeerders uit m'n omgeving. Maar hun voorbeelden vind ik eerlijk gezegd niet zo mooi.
    Ook heb ik even op LA ink gekeken enjaa, die vind ik wel mooi gedaan.. maar ik ga niet helemaal daarheen afreizen xp.
    Misschien dat ik zelf eens moet proberen te gaan tekenen ofzo.


    Hihi, daar in LA een tattoo laten zetten kost denk ik ook wel heel veel geld!
    Al zou dat wel heel erg cool zijn _O_

    VIRUS schreef:
    (...)

    Hihi, daar in LA een tattoo laten zetten kost denk ik ook wel heel veel geld!
    Al zou dat wel heel erg cool zijn _O_


    Ligt eraan wat je veel noemt. Tattoos zijn sowieso al snel vrij prijzig!

    En dan ligt het er ook nog aan wat je wilt laten tattooeren, op wat voor plek en of je hem in kleur wilt of niet,


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell