• Ik ben een echte nagelbijter en ik wil er nu echt vanaf.

    Wie heeft tips of weet hoe ik er vanaf kan komen?(A)

    EDIT:
    Mijn nagels zijn gelakt, nu maar afwachten en bidden.(A)

    EDIT 2:
    Ik heb nu al sinds dat ik dit topic startte geen nagels meer gebeten.:Y)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2010 - 12:01 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nagels lakken en k heb sinds dit school jaar een nagelvijl in mn etui zitten xD Miss heel stom, maar k ga altijd uitverveling nagels bijten, dus inplaats van nagels bijten. vijl k ze nu, maar k ben wel van nagels bijten af :Dmiss ook proberen waard (A)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    SasjaDG schreef:
    Nagels lakken en k heb sinds dit school jaar een nagelvijl in mn etui zitten xD Miss heel stom, maar k ga altijd uitverveling nagels bijten, dus inplaats van nagels bijten. vijl k ze nu, maar k ben wel van nagels bijten af :Dmiss ook proberen waard (A)

    Goed idee, ga ik eens proberen.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Stom is dat nagelbijten he? Ik heb er ook last van >.< En ik bijt serieus door alles heen. Normale nagellak, speciale nagellak, echt serieus alles... Dat is echt irritant...

    Maargoed, hopelijk helpt bij jouw die nagellak wel:Y) Want ik bijt eerst de nagellak eraf en vervolgens mijn nagels zelf:Y) Good luck!


    To live would be an awfully big adventure

    SasjaDG schreef:
    Nagels lakken en k heb sinds dit school jaar een nagelvijl in mn etui zitten xD Miss heel stom, maar k ga altijd uitverveling nagels bijten, dus inplaats van nagels bijten. vijl k ze nu, maar k ben wel van nagels bijten af :Dmiss ook proberen waard (A)

    Ik zit nou overal zowat m'n nagels te vijlen, het helpt wel en werkt best ontspannend.:Y)

    [ bericht aangepast op 30 mei 2010 - 1:04 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Ik zit nou overal zowat m'n nagels te vijlen, het helpt wel en werkt best ontspannend.:Y)



    ghegheghee :Y) Vind k ook xD En ht helpt, k had laatst een docent die hield zijn hand ernaast, of ik die van hem ook wilde doen, ik zo: nee, laten we dat niet doen xD en ging stug door vijlen (A) Iig is dat ht grappigste xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ik bijt niet :S Maar ik trek ze er altijd af :$ Echt super vervelend. Als ik zenuwachtig ben ofzow :S

    Exercitus schreef:
    Lak je nagels,dan bijt je niet.

    werkt echt!

    Ik had een afspraak gemaakt met een -ook nagelbijtende- vriendin. We hielden een wedstrijd wie binnen 4 weken gestopt was met nagelbijten. En omdat ik een doorzetter ben en ik het echt wilde ben ik er zo vanaf gekomen. Maar dan moet je het ook écht willen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Je nagellak weghalen en iedere dag een beetje olijfolie op je nagels doen. Dat versterkt je nagels en zorgt ervoor dat ze beter groeien. Als je je nagels heel mooi ziet wil je ze niet meer afbijten. Dat heb ik ook gedaan en het werkt echt.


    .

    Ik heb dat nooit gedaan dus ik weet niet.. hm..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.