• Ik ben een echte nagelbijter en ik wil er nu echt vanaf.

    Wie heeft tips of weet hoe ik er vanaf kan komen?(A)

    EDIT:
    Mijn nagels zijn gelakt, nu maar afwachten en bidden.(A)

    EDIT 2:
    Ik heb nu al sinds dat ik dit topic startte geen nagels meer gebeten.:Y)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2010 - 12:01 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    er besta zo een speciale nagellak voor nagelbijters. als je er dan op bijt dan smaakt die heel vies. misschien kan je die ééns proberen

    laat van die gelnagels zetten, die bijt je niet kapot en kan je er niet afhalen ;)


    Some angels have no wings.

    BillFreakjeX schreef:
    er besta zo een speciale nagellak voor nagelbijters. als je er dan op bijt dan smaakt die heel vies. misschien kan je die ééns proberen


    Idd. Dat had ik vroeger ook. En nu heb ik perfecte mooie lange nagels (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Lol'd ik ben al klaar met de 1e hand.(nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nou kijk een vriendin van mij heeft een soort van nagelak(niet echt nagelijk) maar als je t op je nagel doet en je wilt t eraf bijten dan proef je iets heel erg bitter alsof je een sinaarsappelschil zit te eten.
    maar ik ben vergten hoe t heet.Het helpt egt!
    Ik had ooit een meisje bij me in de klas en ze beet haar nagels helemaal tot haar vel t zag er echt raar uit maar nu ze dat ding er steeds op doet is ze helemaal gestopt en heeft ze spijt wat ze had gedaan


    high of love, drunk from the hate <3

    Ik beet eerst ook altijd nagels, en ineens waren ze lang xD, oke het klinkt heel raar, maar onbewust ben ik gestopt met nagels bijten, en toen waren ze dus gegroeid:D, jippie ik, want ik wou altijd al langere nagels xD

    Edit; ik heb dus geen idee wat je moet doen xD, iig geen bittere nagellak kopen xD (die is voor; anti nagelbijten), want als je dan met je nagels langs je lip gaat ofzo, en je likt over je lip, dan is die bittere smaak op je lip gaan zitten, en is het echt ranzig :S

    [ bericht aangepast op 26 mei 2010 - 18:46 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ze lakken, ik beet vroeger ook vaak m'n nagels af maar ik ben ermee gestopt en ik weet niet meer hoe ik dat heb kunnen stopn :p

    [ bericht aangepast op 26 mei 2010 - 18:45 ]


    Stay calm and be a directioner.

    Ik heb dat "bittere spul" vroeger heel vaak gebruikt :]. Ben nu gestopt met bijten :]
    Toevallig ben ik nu mn nagels aan het doen; en ik zie het hier naast me staan, haha :]
    Bij mij heet het FNB Nails ofzo XD.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Nepnagels!
    Heb ik ook, en geloof me, dan lukt het je echt niet meer. Én je nagels zijn dan een stuk mooier! :Y)


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Predictable schreef:
    Ik heb geen idee. Ik bijt zelf ook -ook door nagellak en van dat vieze spul heen-. Dus ik heb geen tips. ;o


    Same Problem hiero


    Queen of Hell is my name

    Ik ben nu klaar met lakken, ook gelijk m'n teennagels gedaan.
    Ben benieuwd of ik nagellak zo lekker vind.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Van dat vieze nagellak kopen. Weet zo gauw niet hoe het heet, maar als je dat in je mond krijgt is dat zo ranzig dat je het nagelbijten wel even laat!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2010 - 20:38 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Caithlyn schreef:
    Ik ben nu klaar met lakken, ook gelijk m'n teennagels gedaan.
    Ben benieuwd of ik nagellak zo lekker vind.:Y)

    xD oké, je bedoelt het niet zo, maar ik zie nu helemaal iemand voor me die haar teennagels bijt. O,o


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    (...)
    xD oké, je bedoelt het niet zo, maar ik zie nu helemaal iemand voor me die haar teennagels bijt. O,o

    Haha nee...xD
    Ik dacht gewoon waarom lak ik ze niet gelijk mee.xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik beet vroeger ook op men nagels, en ik ben er ineens mee gestopt waarom weet ik ook niet :p
    Maar ja =)


    Stop wishing, Start doing..