• Het was helemaal geweldig, serieus. Ik heb tegen mijn ouders gezegt dat ik bij een vriendin ging slapen en dat was uiteindelijk ook de bedoeling. Maar dan wel nádat we uitzijn geweest.
    Nouja, we gingen naar de plaats waar ik woon, dat was zestien km fietsen van het huis waar ik zou slapen. Het was de bedoeling dat we daarna nog ergens anders heen zouden gaan, maar dat is niet doorgegaan.
    Mijn vriend was er ook en we gingen om vier uur de kroeg uit. Eerst wilden we in een flat gaan slapen, maar uiteindelijk gingen we in een caravan die in een garage van een vriend van mijn vriend stond slapen, zonder dat zijn ouders het wisten. Haha, ik heb nog nooit zo veel lol gehad!

    Het is trouwens moeilijk om in de bosjes te pissen..

    [ bericht aangepast op 1 juni 2010 - 21:57 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Leuk. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    gezellig


    Love sheds light one the darkest of times

    Haha, het klinkt zo heel lame. Maar als je iets op hebt is dat echt geniaal. Want we moesten via het raam naar binnen, lol.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    awesome. x]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    nice^^


    If you believe in yourself anything is possible

    lol, ik ben weleens bij mijn vriend gaan slapen terwijl ik mijn pa had gezegt dat ik bij een vriendin sliep^^
    awesome!


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Nice, leuke nacht gehad dus. :p

    Ik zeg ook altijd dat ik bij een vriendin slaap terwijl ik stiekem eigenlijk bij een moordlustige psychopathische metalhead slaap die zich mijn boyfriend mag noemen.
    Lekker de hele nacht door zuipen en headbangen in ons vaste metalkroeg.
    Serieuze liefde voor dat soort weekenden! (voor elke weekend dusx']).


    Scream for mercy!

    wtf xD


    It's never loud enough

    xD leuk man<3


    You can agree with me or you can be wrong

    Haha, toen ik de titel zag moest ik even doordenken, rofl. :]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Haha, toen ik de titel zag moest ik even doordenken, rofl. :]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    xD


    Cormamin niuve tenna' ta elea lle au'

    Nice!
    Ik had dat een jaar terug, toen ging ik bij een vriend slapen terwijl dat niet de bedoeling was. Ik was te dronken om nog naar huis te fietsen x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Gezellig ^^.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Haha, ik heb ookal zulke nachten meegemaakt. Zalig gewoon : D


    Happiness hit her like a train on a track