• .. Dat vraag ik me dus af. (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Niemand is perfect, zoals iedereen zegt. Maar als je écht verliefd bent dan maakt het niet uit. Want in jou ogen zie je dan de minpuntjes niet meer en lijkt hij perfect.


    it's so empty living behind these castle walls

    Weet je niet. Niemand is perfect. Iedereen heeft goede en slechte kanten. Ik denk dat het pas perfect is als je bij een jongen jezelf kan zijn en eerlijk zijn.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Pefect voor jou bedoel je? Als in de ware liefde? Dat voel je. Geloof je, je wilt niets anders meer dan hem als het zover is. (: Overigens is de kans kleiner dan 1% dat iemand z'n ware liefde vóór z'n 18e vindt. (:

    Exercitus schreef:
    Geen enkele jonge is perfect,wand geen enkel mens is perfect.
    Ik denk dat je dat voelt,als hhet goed voelt is het goed. Als jullie goed bij elkaar passen en van elkaar houden,dan is het perfect.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Welke jongen? :8


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    De perfecte jongen drinkt niet, rookt niet, flirt niet en bestaat niet!


    Think before you act.

    Op de manier dat die jongen jou aankijkt, aanraakt
    dan weet ik genoeg.


    Your Butt is Mine!

    Niemand is perfect, maar als je eenmaal bij 'die jongen' in de buurt bent/met hem praat of omgaat dan merk je vanzelf of hij perfect bij je past.
    Het gevoel enzo komt allemaal vanzelf.


    Smiling but close to tears.

    Niemand is perfect, maar je ziet al gauw of een jongen wel of niet bij je past. Als je met m kunt huilen en kunt lachen en knuffelen en lief doen is die voor mij perfect =x


    I don't need words to feel those lips.

    Niemand is volledig perfect, maar je kan iemand wel perfect vinden als je geen enkel minpuntje aan hem ziet, of dat het minpuntje of de minpuntjes je niet storen. Perfect zijn voor iemand is ook dat je je ongelooflijk goed bij iemand voelt en dat je na zoveel tijd nog altijd hetzelfde gevoel blijft behouden.

    Ik vind mijn vriendje perfect voor me, omdat hij me nog steeds het kriebelende verliefde gelukkige meisje maakt, dat ik in het begin van onze relatie was, wat al 9 maanden geleden is. En dat hij het voor mekaar krijgt om me altijd weer te laten lachen.

    Je weet pas of iemand perfect voor je is, als JIJ vindt dat hij perfect voor je is, want niemand is totaaal perfect.

    Niet. :]
    Al denk ik wel dat iemand perfect bij je kan passen, maar dat moet je voor jezelf uitvinden natuurlijk.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Niemand is perfect, maar als je echt iemand tegen komt die perfect is voel je dat wel,... xD!


    When angels cry...

    Geen elke jongen is perfect ;]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ivan schreef:
    Niet :]
    Liefde is de fucking grootste gok in het leven -.-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Niemand is perfect, maar er kan een persoon zijn die perfect is vóór you. Dat voel je dan wel.


    Een dag niet aan Torres gedacht,is een dag niet geleefd