• Wat ik heb net mijn kauwgom ingeslikt, damn it. Hij schoot ineens in m'n keelgat. Oo
    Vertelden ze je vroeger ook dat je gat zou toeplakken als je een kauwgompje inslikte, of waren dat alleen mijn opvoeders? :'D

    Mijn oma zei dat altijd :x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    hahaha nee, bij mij zeiden ze dat er dan een kauwgom boom in je buik zou groeien en dat dat niet goed was(A)
    xx

    haha...nee mijn ouders zeiden dat ook ^.^


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Ja, ik geloofde dat ook altijd :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Hahaha ja, vertelde ze mij ook altijd :'D Maar toch slik ik ze gewoon altijd in x).

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 18:46 ]

    Mijn ouders zeiden altijd dat je dan een kauwgombal in je buik kreeg.

    Elineee04 schreef:
    hahaha nee, bij mij zeiden ze dat er dan een kauwgom boom in je buik zou groeien en dat dat niet goed was(A)
    xx

    Haha, kauwgomboom, ook lekker. :'D

    Dat zeiden ze ook altijd tegen mij.

    Nee, mijn moeder zei het ook steeds tegen me haha.
    Toen was ik altijd bang als ik toch een keer mijn kauwgom had ingeslikt xp.

    Bij mij op school zeiden ze dan vroeger dat je iets erg ging krijgen aan je maag, een ziekte of zo >.<


    Behind every great man there’s a great woman

    Neen, mama zei altijd dat ik dan bellekes uit mijn kont kreeg als ik naar het wc ging.
    En als nu iemand zijn kauwgom inslikt of ik dat doe dan zeg ik dat nog altijd.

    Mijn maag zou toeplakken, maar mijn gat niet. Denk ik


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Reventon schreef:
    Mijn oma zei dat altijd :x

    Nee, nog noooit van gehoord. Ik weet de eerste keer dat ik kauwgom kreeg nog. Mijn ma waarschuwde me dat ik het niet mocht doorslikken, ik deed hem in mn mond en na een paar seconde zei ik: 'Door geslikt? :o'
    Ghehe.

    Bij mij zeiden ze dat ook altijd, haha :'D


    Has no one told you she's not breathing?