• En dan bedoel ik de stories. Willen jullie een fanfic, en zo ja, waarom?
    Willen jullie met onbekende mensen, zo ja; waarom?
    En dan nog iets: lezen jullie een story omdat jullie 'verliefd' zijn op het personage, dat jullie het personage appreciëren en al kennen. Of willen jullie het personage leren kennen en er 'verliefd' op worden doorheen het verhaal?

    -raar, I know-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik lees het liefst een story met beroemdheden waar ik echt erg fan van ben. De reden hiervoor is niet omdat ik er zogenaamd verliefd op zou zijn maar omdat ik het me dan veel beter voor me zie en het veel leuker beleef. Bij onbekende mensen in het verhaal verlies ik al snel mijn interesse en vind ik het er al gauw nep uit zien.

    (krul)

    Griekenland schreef:
    Ik lees het liefst een story met beroemdheden waar ik echt erg fan van ben. De reden hiervoor is niet omdat ik er zogenaamd verliefd op zou zijn maar omdat ik het me dan veel beter voor me zie en het veel leuker beleef. Bij onbekende mensen in het verhaal verlies ik al snel mijn interesse en vind ik het er al gauw nep uit zien.

    (krul)

    Dat heb ik dus bijna altijd met story's met beroemdheden. De kans is echt heel heel heel klein dat Tom Kaulitz me vannacht meeneemt naar een enge schuilplaats waar hij de meest obscene dingen met me uithaalt.

    ON: Onbekende personages, omdat ik die vaak realistischer vind. Verhalen met bekende mensen erin worden vaak geleid door de 'wil van het volk' hier, ofwel: ze zijn veel commercieler en ik vind dat zonde van de creativiteit van de schrijver.


    No growth of the heart is ever a waste

    Onbekend.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Griekenland schreef:
    Ik lees het liefst een story met beroemdheden waar ik echt erg fan van ben. De reden hiervoor is niet omdat ik er zogenaamd verliefd op zou zijn maar omdat ik het me dan veel beter voor me zie en het veel leuker beleef. Bij onbekende mensen in het verhaal verlies ik al snel mijn interesse en vind ik het er al gauw nep uit zien.

    (krul)


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Mij maakt het helemaal niet uit. Ik lees alles als het verhaal me maar aanspreekt. Ik heb een hele tijd allemaal Tokio Hotel verhalen gelezen terwijl ik niet echt fan van ze ben, ik hou ook van verhalen met onbekende mensen.


    hoi, jij bent leuk.