• Zeg maar filmpjes van Tokio Hotel (fan made) heb je heel vaak stukjes filmpjes erin, maar hoe doen ze dat dan? Want ik kom niet verder dan foto's --'

    Jullie gaan me toch niet vertellen, dat niemand het weet? x)

    solly i don't know (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik weet alleen hoe je een filmpje maakt met zelfopgenomen filmmateriaal. Maar hoe je zo'n fanvideo's maakt met filmpjes van anderen, geeeen idee. Sorry.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Jammer :S

    Sommige van die stukjes flim zijn gewoon bewegende plaatjes (.gif formaat), maar je kan ook een filmpje van Youtube downloaden en dan kan je het gewenste stukje met Moviemaker uitknippen, en dat in je filmpje plakken (:


    Alis volat propriis.

    Het volledige filmpje in movie maker plaatsen en dan de stukjes die je nodig hebt eruit knippen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je kan toch gewoon filmpjes van andere mensen hun youtube account halen met zo'n Youtube downloader? Daarmee kan je namelijk filmpjes van youtube afhalen. (:

    Wat Skeleton en Undesirable zeggen

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 13:45 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Maar hoe kan ik die filmpjes downloaden dan? -blond-

    Confused schreef:
    Maar hoe kan ik die filmpjes downloaden dan? -blond-

    Daarvoor kan je een site gebruiken, bijvoorbeeld [url=http://www.zamzar.com/url[/url]Zamzar[/url], maar je kan er beter een programma voor downloaden, zoals Free Youtube Download, die is, zoals de naam al zegt, gratis ^_^


    Alis volat propriis.

    Skeleton schreef:
    (...)
    Daarvoor kan je een site gebruiken, bijvoorbeeld [url=http://www.zamzar.com/url[/url]Zamzar[/url], maar je kan er beter een programma voor downloaden, zoals Free Youtube Download, die is, zoals de naam al zegt, gratis ^_^

    Bedankt! (:

    Die filmpjes dus downloaden en dan met een programmatje in je filmpje plaatsen.


    Some people make the world special just by being in it

    als je bijvoorbeeld AVS video editor downloadt (die gebruik ik altijd) dan kun je filmpjes bewerken, net zoals in windows moviemaker, maar dan geavanceerder.


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    als je bijvoorbeeld AVS video editor downloadt (die gebruik ik altijd) dan kun je filmpjes bewerken, net zoals in windows moviemaker, maar dan geavanceerder.


    Oh, ik ga eens even daar voor kijken, bedankt voor de tip!<3

    @ Iedereen:
    Ik heb net allerlei filmpjes gedownload maar krijg ze nu weer niet in moviemaker, niet met sleepen en niet met importeren (wat dat ook zou mogen wezen x)) Weet iemand hoe dit komt?

    Niemand?