• Er zit een jongen bij mij in de klas. Hij en ik waren goede vrienden, en vertelden dingen aan elkaar die we niet zomaar aan iemand gingen vertellen.

    Maar er zijn wat dingen gebeurd(voor de mensen die dat willen weten, zal ik zo eronder zetten^^ mensen die het neit willen weten, lezen het niet^^) Maar hij en ik gaan nu dus met elkaar. Maar bij mij in de klas, vinden ze het maar raar want volgens hun passen hij en ik niet bij elkaar...

    Hij rookt, ik niet.
    Hij blowt, ik niet.
    Maar ik heb er ook geen problemen mee.

    Als ik last heb van mijn problemen, merken mensen in mijn omgeving het. Bij hem niet, dus zij denken:

    Zij heeft problemen, hij niet.

    ze denken ook":
    Zij drinkt, hij niet.


    Ik ga naar concerten, hij niet.
    Ik ga uit, hij niet.
    Hij luisterd rap, ik punkrock.

    Maar like, hij was donderdag verbaasd om wat ik zei. Hij zei:'we gaan nu wel met elkaar, maar ik doe het iedere dag.' Ik kreeg rare ideeën en zei: 'wat?' hij heel droog: 'blowen' en toen vertelde ik hem dat het mij niet uitmaakt als hij dat doet. En ik ben dus echt de enige chick met wie hij is geweest die dat zegt.>< normaal gingen ze zeiken>< Vind ik ook raar><

    Maar ik vind dat geen redenen om te zeggen of iemand wel of niet bij je past.>< Of is dat wel zo?:O



    voor de mensen die het willen weten:

    er zit een jongen bij mij in de klas. Justin.(hij had die 2 krabbels onder jou gezet op mijn hyves^^) Hij en ik waren goede vrienden en konden goed met elkaar praten... Het ging uit met Yorick en hij had ook geen vriendin, maar Yorick deed raartegen mij en dat vond hij niet normaal. Justin en ik hadden tegelijk met Yorick gym dus we gingen hem fokken, voor de gein. Als hij keek knuffelen, ik met
    mijn hoofd op zijn schouder. Wij hadden de grootste lol.
    Maar toen was het na schooltijd en ik moest een uur wachten op Kimberly en Bob ging ook wachten want hij vind mij leuk en Justin had geen zin om naar huis te gaan dus hij bleef ook. Maar hij had kauwgom en gaf ook aan bob. Maar niet aan mij. Maar ik wou wel. Dus hij pakte mij op mn bek en dat 2 keer. Ik vond hem leuk, dus ik vond het niet erg. Dinsdags ging hij mij knuffelen en zaten we hand
    in hand tijdens bio.
    Verder is er die dag niks gebeurd. Maar toen woensdag, moest hij even nablijven dus hij vroeg aan mij of ik wou blijven wachten even op hem. Dus ik samen met Stef, Kylian en Bob wachten op Justin. En toen kwam hij en kreeg ik een kusje. En we gingen met zn 5en naar het bos.(achter de school) en gingen op onze gewone plek zitten, tussen de bomen waar niemand je kan zien. daar hebben we de hele tijd
    zitten zoenen en lachen en praten met zn allen, en justin ging mij optillen en nog meer zoenen... en toen na de middag ging ik naar huis en hij naar zijn huis. En de dag erna heb ik 1 zoen gehad en 1 kusje. En vandaag heb ik de hele middag met hem en een stel gasten zitten chillen... en hij en ik zoenen, hand in hand zitten, ik vragen beantwoorden of ik zijn vriendin was, hij steeds zeggen nee, mn
    chickie, en toen daarna kreeg ik nog 2 kusjes en toen gingen we allebei naar huis^^



    kusje(K)


    Stop holding me under and let me breathe.

    Verschillende muziek smaken en hobby's zijn geen redenen om te zeggen dat iemand wel of niet bij je past.;)
    Wat blowen betreft, heb ik geen idee. Het hangt helemaal van de situatie af waarin jullie allebei leven.
    Sorry, ik weet bijna niets van blowen en roken en en zulke dingen.:$ Succes in je relatie!
    xXx


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    skitta of hij blowt of niet.
    als jullie je bij elkaar prettig voelen dan gaan jullie er toch gewoon voor:P


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    Anderen oordelen te snel over zulke dingen. Ik vind het geen reden om iemand 'af te keuren' omdat hij blowt of wat dan ook, dat is hij en dat past bij hem en daar kun jij ook niets aan veranderen correctie daar mag jij niets aan veranderen .;)


    La credenza è una medicina contro il timore

    HABIBI schreef:
    skitta of hij blowt of niet.
    als jullie je bij elkaar prettig voelen dan gaan jullie er toch gewoon voor:P


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Uhm, dat zijn helemaal geen reden om niet bij elkaar te passen. Op dat punt zouden ik en mn vriendje ook niet bij elkaar passen, maar dat doen we dus wel (: Niemand kan voor jou oordelen of jij bij je vriendje past of niet, want karakters enzo verschillen, het hangt ervan af of jij je goed voelt bij hem, en als dat zo is.. dan passen jullie bij elkaar.

    Jullie hoeven toch niet bij elkaar te passen? Als jullie elkaar leuk vinden moet je er inderdaad gewoon voor gaan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat ligt gewoon voor veel mensen anders. Ik wil gewoon niet dat mijn vriendje blowt omdat ik me daaraan stoor. Hij doet het niet meer om mij. :]
    Als jij je daar niet aan stoort: moooi. Weer problemen minder. Ga er lekker voor zou ik zeggen :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Als jij van hem houd en hij van jou is het toch perfect?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Haha, ik heb precies hetzelfde met mijn vriend. En toch zijn we al anderhalf jaar samen :)


    Life is hard and then we die

    Wauw.
    Hij rookt.
    Hij blowt.
    Wat erg.
    Met zo'n freak zou ík echt niks nemen hoor!
    -sarcasme-.


    Scream for mercy!

    als ik dat verhaal van "voor de mensen die het willen weten: " lees klinkt het nog best wel idyllish... bovendien... verschil in muziek... en hobby's maakt toch niet uit, jullie zijn toch blij zo :O


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Ik wil niks met iemand die blowt en vaak drinkt. Klinkt ouderwets en achterhaald en misschien is dat ook zo, maar ik ben opgegroeid in een milieu van wiethokken, tafels vol met bier en zakjes coke dus ik zeg dit niet voor niks. This time een no-nonsense beleid van mij :]

    Maar goed, dat hoeft niet voor andere mensen op te gaan, zoals je hier wel zal lezen. Ook niet voor jou dus.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2010 - 15:04 ]


    No growth of the heart is ever a waste