• Waarschuwing: het is een best heftig verhaal!
    Naja gister hadden we het ergens over toen deed een jongen een liedje na zegt een vriendin van mij: Dat is toch van de Josti band? Ik: daar is meneer Plaat fan van. Vriendin: Hahah staat ie daar tussen al die mongolen. Ik: Past perfect in het Plaatje.
    Ik had mijn eigen grapje eerst niet door haha iedereen vond het een leuk woord grapje

    Maar wij komen dus vandaag zijn les is moesten we gaan zitten en niets pakken. Begint ie te vertellen over waarom hij soms zo stom doet. Zijn thuissituatie is zo klote! Zijn dochter is op haar 9e verkracht op school en daar zijn ze pas op haar 16e achter gekomen die dochter is zichzelf gaan snijden en alles ze moest naar een inrichting en ze is nu bijna 21 en het gaat net ietsjes beter. Zijn vrouw zat er heel erg mee en heeft 2 zelfmoordpogingen gedaan 1 waarbij ze onderkoeld in het bos gevonden is midden in de winter ze had het net overleefd. Hij was net geopereerd aan kanker. Hij heeft buiten die dochter ook nog 3 andere kinderen dus hij moest constant voor zijn kinderen en vrouw zorgen de afgelopen 5 jaar. En hij vertelde dus dat als hij naar school fietste zat hij het eerste stuk nog met al zijn problemen van thuis in zijn hoofd had maar naarmate hij de school naderde kreeg hij er steeds meer zin in en werd ie weer blij omdat het echt zijn hoogtepunt was omdat hij dan even van al zijn problemen weg was.
    Toen hij begon dat zijn vrouw zelfmoordpogingen had gedaan viel een vriendin van mij bijna flauw dus die moest de klas uit ze was helemaal in paniek. En echt veel mensen moesten huilen en het was héél stil ik had echt een brok in mijn keel en zat met tranen in mijn ogen. Ik vond het zo erg!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    TORRESSOCUTE schreef:
    Dan voel je je lullig als je eerst zo'n grap maakt haha. Wel echt erg wat er allemaal met hem is! De wereld zit echt vol gekken! Een meisje van 9 verkrachten, jeetje, dan is er echt geen hulp meer voor zo'n persoon...
    Jeetje...
    (flower)

    Ja ik vond mijn grap dus wel lullig uiteindelijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Das echt erg


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Dat is inderdaad heel heftig.
    Ik had er zelf niet voor gekozen om dat aan mijn leerlingen te vertellen, maar toch respect dat hij ervoor uit durft te komen.


    I clicked my heels and wished for you.

    PinkBows schreef:
    Dat is inderdaad heel heftig.
    Ik had er zelf niet voor gekozen om dat aan mijn leerlingen te vertellen, maar toch respect dat hij ervoor uit durft te komen.

    Ik vind het eigenlijk wel goed dat ie het heeft verteld want eerst zat hij er heel erg mee en was ie vaak chagrijnig en nu ie het heeft verteld weten wij waardoor het komt. En hij vertelde het zodat we wisten waarom hij 2 weken weg zou zijn en omdat hij er niet langer tegen kon.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    *slik*
    ik heb het al moeilijk mee als ik dit alleen al lees heb het niet eens van hem zelf gehoord.

    Zo erg


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Eef95 schreef:
    *slik*
    ik heb het al moeilijk mee als ik dit alleen al lees heb het niet eens van hem zelf gehoord.

    Zo erg

    Daar moet je echt blij mee wezen ja. Het was zo moeilijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ascendancy schreef:
    (...)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Soldier schreef:
    Wow, wat erg! Ik zou echt niet kunnen leven in zo'n situatie. Respect voor die man! o:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Rifles schreef:
    Jezus man. Dat die man dat ja.. overleefd. Echt heftig inderdaad. ö


    Only losers can act the way you do

    Soldier schreef:
    Wow, wat erg! Ik zou echt niet kunnen leven in zo'n situatie. Respect voor die man! o:


    Smiling but close to tears.

    Jezus, ik heb echt respect voor die man, dat hij zo kan leven! Ik hoop dat het ooit allemaal goedkomt =/


    wth.

    Dat is kei erg! ö


    Just a simple "I love you" (:

    Dat is best erg, maar dat ga je dan toch niet in de klas vertellen? Vind ie dat niet prive?

    Norana schreef:
    Dat is best erg, maar dat ga je dan toch niet in de klas vertellen? Vind ie dat niet prive?

    Hm het is inderdaad erg maar ik denk dat het wel goed is dat wij het weten. Hij vond het privé maar niet meer sinds er iets bij hem knapte. Toen er een leraar op hem af kwam zeggen hoe vervelend het voor hem was. Toen brak hij en besloot hij dat hij het niet zo op moest kroppen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Duo schreef:
    wow ;o
    je zou dat allemaal maar meemaken ;3
    wat erg voor die man! :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.