• Ik ben nu echt zó jaloers! En boos x) Ik wil daar staan... Waar dat eerste meisje staat!

    Niet kijken als je snel jaloers word!

    Achter tom staan en stiekem kietelen xD


    Je mpp moeder swaa

    HAHA Tom z'n face ^^ Maar ik ben wel jaloers :X


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hahaha arme jongens, helemaal kapot geknuffeld terwijl er in hun persoonlijke ruimte binnengestormt word :'D -niet dat ze dat niet al gewend zijn, maar prettig is het neit gheheh :3-


    Wie du mir, so ich dir.

    Bij mij droom meet & greet zou ik tussen Tom & Georg staan
    Maar.
    mygod, please ga gewoon in het midden staan. ik krijg medelijden met de jongens als alle meisjes zo gaan staan

    Ik zou het niet durven om die jongens zomaar vast te pakken hoor. Ik voel me er helemaal raar bij wanneer ik het andere zie doen, want het ziet er gewoon zo.. raar uit. Ik kan het niet beschrijven :o


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik zou tussen Georg und Bill willen staan. :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Up schreef:
    Ik ben niet jaloers.
    Als het nou Lil' Wayne, Chris Brown of Justin Bieber was, dan wel.


    Precies hetzelfde. (':


    All this dampness is damp.

    Bij het eerste meisje dacht ik echt; Omg! nee! Ik wil Tom knuffelen!
    Maar toen begon ik zo te denken; Ocharme Gustav en Georg! Gustav is 1 x geknuffeld en Georg 3 x "fzo...Oké, ikzelf zou ook bij Tom gaan staan, maar toch vind ik het zielig voor hun !
    && Ghaha, Tom zijn blik bij al die meiden die zo wat sexy"er gekleed zijn ! Geweldig gewoon! Bv bij 1:38, dan kijkt hij echt opvallend in haar decottéé hoor ! Stoute Tom toch !


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik heb best wel medelijden met hun. Zo omarmd of geknuffeld worden.
    Zelf heb ik dat al niet graag van mensen die ik ken, dus laat staan van mensen die ik helemaal niet ken!
    Hahha.

    Up schreef:
    Ik ben niet jaloers.
    Als het nou Lil' Wayne, Chris Brown of Justin Bieber was, dan wel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    man ik ben al jaloers op t shirt dat Tom aan heeft, ku je nagaan hoe jaloers ik ben op dat meisje x)


    She said: I gotta find out for myself

    Ik zou opzich heel graag tussen Bill en Tom staan, maar het is ook zo raar om Gus en Georg daar te laten staan x'D


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Haha, hoe Tom die eerste nakijkt van: 'Damn, zij is lekker.'


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben ook jaloers!
    Ik wil in hun plaats zijn!


    One Day you'll remember me...

    Zaitsev schreef:
    Arme band, na zo'n uur lachen doen je kaakspieren het niet meer o.o

    hahahahahaha xD


    When words fail music speaks