• Ik had al eens in dit tropic veteld dat ik niets meer voelde voor mijn vriend. Ik had jullie advies gevolgd, en had hem niet langer aan het lijntje gehouden. Maar snel begonnen de schuldgevoelens en verborgen kleine beetjes gevoelens boven En nog geen dag later verkeerde we weer. Ik was terug verliefd maar na een week gingen die gevoelens weer weg. Volgens Laurie schuldgevoelens, en ik denk dat ze gelijk heeft. Dus nu heb ik voor eens en altijd een lijn onder die relatie getrokken. Ik ben wel een beetje trots op mijzelf omdat ik het durfte, maar ik vind mijzelf laf omdat ik het via netlog heb moeten doen, omdat ik nu constant moet werken in mijn moeder haar taverne. Ik had hem al een week nietmeer gezien. Maar nu komen die schuldgevoelens weer boven, maar de vlinders zoals de eerste keer nietmeer. Dus ik weet dat ik de juiste beslissing heb genomen. Maar ik blijf die schuldgevoelens hebben. Wat kan ik doen, tegen die schuldgevoelens? Iemand tips, of dingen die ik kan doen om die schuldgevoelens te vergeten?

    je hebt de juiste beslissing genomen,
    maar je had het niet via Netlog mogen doen

    Cliché: Tijd heelt alle wonden.
    Dus ook jou schuldgevoel! Je hebt gewoon tijd nodig.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    je hebt wel het juiste gedaan want je houd hem nu teminste niet aan het lijntje =3

    en miss moet je gewoon recht in z'n gezich zeggen dat het je spijt dat je het via netlog deed,maar je het veel te druk had/hebt? :'x


    If you believe in yourself anything is possible

    Rifles schreef:
    Cliché: Tijd heelt alle wonden.
    Dus ook jou schuldgevoel! Je hebt gewoon tijd nodig.


    Hier sluit ik me bij aan.


    If we had not a soul, music would have created it.

    HelloMyHate schreef:
    je hebt de juiste beslissing genomen,
    maar je had het niet via Netlog mogen doen


    Ik weet het maar ik kon niet anders. Hij zit op een andere school, met andere uren dan ik. Ik moet meteen naar huis voor te werken. Ik zie hem 's morgens niet. Ik kan momenteel niet afspreken met hem. Maar ik wou hem niet langer aan het lijntje houden snapje?