• Heey^^

    Macy Flix is een 14 jarig meisje die wordt gepest.Soms heeft ze vriendinnen maar meestal wordt ze ook door die meisjes gepest,ze schelden haar uit over haar lichaam,gezicht,haar,kleding.Op school is Macy soms erg onbeschoft tegen de leraren en laat zich snel meeslepen door haar klasgenoten.Maar als de 3de klassers wéér iets zeggen over haar uiterlijk kan Macy er niet meer tegen.Ze wilt niet meer leven.S'avonds bid ze dat ze s'ochtends niet meer wakker wordt,Maar wat als haar gebed wordt verhoord?En ze is haar lichaam verlaat en haar ziel alleen nog rond zwerft?Al snel merkt Macy dat ze mensen kan pijn doen en kan laten schrikken zonder dat ze haar zien.Macy heeft het al snel gemunt op de 3de klassers en haar zogenaamde vriendinnen.Maar wat als een meisje geesten kan zien en dus ook Macy?Tot dat(Famous Boy)de spanning ook even niet aankan en ook wenst dat hij er niet meer is,Hij belandt net als Macy als geest,Ze trekken met elkaar op en Macy vindt het geweldig dat ze nu een echte vriend heeft,maar eigelijk is niemand echt in de geesten wereld en begint Macy te twijfelen of ze wel het goede heeft gedaan,En als dan ook nog eens blijkt dat er tóch mensen op Macy geven hoopt Macy hard dat dit maar een hele slechte droom was...

    En de rollen zijn ;

    3de klassers ;
    -Crunch
    -Captivity
    -Captivity
    -Captivity
    -
    -
    -

    meisje die geesten kan zien ;
    Harley
    Zus Macy(Zij is erg populair) ;
    Captivity
    Latere échte vriendinnen+Klasgenoten;
    -EmmaLerman
    -Crunch

    -
    Bedenk zelf nog een rol!

    Invullen;

    Voor de 3de klassers ;

    naam;
    Grootste angst;
    Foto;
    Welke Famous Boy moet er in?;


    Het meisje die geesten kan zien ;

    Naam;
    Leeftijd;
    Wanneer ontdekte je dat je die gave had;
    Bespeeld dit instrument;
    Karakter;
    Hobby's;
    Welke Famous Boy moet er in?;


    Zus van Macy;

    Naam;.... Flix(is hun achternaam)
    Leeftijd;
    Hobby's;
    Karakter;
    Wat je vind van Macy;
    Foto(Moet getint zijn);
    Welke Famous Boy moet er in?;


    Latere échte vriendinnen+klasgenoten;

    Naam;
    Leeftijd;
    Hobby's;
    Karakter;
    Status op school(ben je popu,nerd,lolbroek enz.);
    Favo hunk;
    Foto;
    Wele Famous Boy moet er in?;


    De 3de klassers kies ik gwn de eerste uit omdat dat maar een rol is die niet vaak voor komt,voor de rest kies ik de beste uit,JE mag 2 rollen maar dan moet je 1 3de klasser en 1 -Rol naar keuze- nemen.Maar ik hoop dat er gwn genoeg mensen reageren waardoor ieder 1 rol krijgt (;


    XoxO

    [ bericht aangepast op 25 mei 2010 - 19:01 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Mag ik er nog eentje invullen? of komt mijn andere er wel in? (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JimatHatiku schreef:
    (...)

    heb je ook een foto ?(:

    Oei, vergeten XD!

    Hiero!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Harley schreef:
    (...)
    Oei, vergeten XD!

    Hiero!

    Je hebt de rol ^^


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ik heb die van mij even aangepast

    crunch schreef:
    Mag ik er nog eentje invullen? of komt mijn andere er wel in? (krul)


    als je je tekstje mss even aanpast of een andere rol invult dan heb je mss de rol (:


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Naam; Milano Flix
    Leeftijd; 17 jaar
    Hobby's: Uitgaan, rondhangen met vrienden, niet luisteren naar haar ouders, MSNen en weg zijn met jongens.
    Karakter; spontaan en niet vlug op haar teentjes getrapt, ze is een behoorlijke flapuit en erg uitdagend gekleed, Verder is ze een erge player en houdt absoluut niet van opdringerige mensen.
    Wat je vind van Macy; Opdringerig, ze moet zich niet zo aanstellen en vooral op de achtergrond blijven
    Foto(Moet getint zijn); klik
    click
    Welke Famous Boy moet er in?; Tom/Bill kaulitz

    [ bericht aangepast op 20 mei 2010 - 18:16 ]

    naam; Júlia Carlota Santiago
    Grootste angst; De Dood
    Foto; klik
    Welke Famous Boy moet er in?; Matthew Bellamy (wacht hij is oud)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Captivity schreef:
    -word aangepast- xD


    Whaha is goed Girl (whaha)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    *danst*

    Thank you (: !


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    JimatHatiku schreef:
    (...)

    Whaha is goed Girl (whaha)


    aangepast ^^

    Captivity schreef:
    Naam; Milano Flix
    Leeftijd; 17 jaar
    Hobby's: Uitgaan, rondhangen met vrienden, niet luisteren naar haar ouders, MSNen en weg zijn met jongens.
    Karakter; spontaan en niet vlug op haar teentjes getrapt, ze is een behoorlijke flapuit en erg uitdagend gekleed, Verder is ze een erge player en houdt absoluut niet van opdringerige mensen.
    Wat je vind van Macy; Opdringerig, ze moet zich niet zo aanstellen en vooral op de achtergrond blijven
    Foto(Moet getint zijn); klik
    Welke Famous Boy moet er in?; Tom/Bill kaulitz


    Hihi die vrouw is eng,btw waar is zij ookal weer van?herken haar ergens vn xd
    maar goed je hebt te rol ^^

    Edit ; Ik weet het al ; Tyra banks x)

    [ bericht aangepast op 20 mei 2010 - 18:18 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    JimatHatiku schreef:
    (...)

    Hihi die vrouw is eng,btw waar is zij ookal weer van?herken haar ergens vn xd
    maar goed je hebt te rol ^^

    Edit ; Ik weet het al ; Tyra banks x)


    whoeoe thanks!

    P.S. ik heb er een andere foto bij gezet xD omdat je die andere eng vond, nu kun je kiezen haha ^^

    [ bericht aangepast op 20 mei 2010 - 18:21 ]

    Captivity schreef:
    (...)

    whoeoe thanks!

    P.S. ik heb er een andere foto bij gezet xD omdat je die andere eng vond, nu kun je kiezen haha ^^



    hihih thankyou :$

    Wil je ook nog ff een nieuw personage maken voor de 3de klasser?:X

    anders kan ik nooooiitt beginnen (A)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    oké even opnieuw, klasgenote + latere vriendin
    Naam;Mill Jones
    Leeftijd;14 jaar
    Hobby's;gitaar spelen & enge films kijken
    Karakter;Mill is een apart meisje, ze is hoogbegaafd maar weet daar nog niet zo goed mee om te gaan. ze is erg bijdehand omdat ze altijd gelijk wil hebben en dat meestal ook heeft, daarom komt ze erg bot en koppig over terwijl ze dat eigenlijk helemaal niet is. verder is Mill wel erg behulpzaam op het gebied van school, ze helpt ook mensen met hun problemen en luisterd altijd naar iedereen's problemen. Mill is verder ook nog erg aardig en vriendelijk.
    Status op school;de slimmerik
    Favo hunk;rupert grint
    Foto;M.J.
    Wele Famous Boy moet er in?;maakt niet uit, maar alsi k mag kiezen doe maar tom kaulitz


    Big girls cry when their hearts are breaking

    crunch schreef:
    oké even opnieuw, klasgenote + latere vriendin
    Naam;Mill Jones
    Leeftijd;14 jaar
    Hobby's;gitaar spelen & enge films kijken
    Karakter;Mill is een apart meisje, ze is hoogbegaafd maar weet daar nog niet zo goed mee om te gaan. ze is erg bijdehand omdat ze altijd gelijk wil hebben en dat meestal ook heeft, daarom komt ze erg bot en koppig over terwijl ze dat eigenlijk helemaal niet is. verder is Mill wel erg behulpzaam op het gebied van school, ze helpt ook mensen met hun problemen en luisterd altijd naar iedereen's problemen. Mill is verder ook nog erg aardig en vriendelijk.
    Status op school;de slimmerik
    Favo hunk;rupert grint
    Foto;M.J.
    Wele Famous Boy moet er in?;maakt niet uit, maar alsi k mag kiezen doe maar tom kaulitz


    Je hebt de rol ^^


    Listen to your heart and your dreams come true ~