• Nou, laatst bij ons op school was de schooldokter er. En we moesten dus zo'n lange vragenlijst invullen. En op inhoud van die lijst zouden sommige dus op gesprek moeten komen. En nu zegt mijn moeder net: 'Iris, je moet naar de GGD op gesprek met ons'. En ik denk echt van wtf? Want volgens mij moeten alleen mensen die problemen hebben ofzo op gesprek.
    Ja, natuurlijk ik ben soms onzeker over mijn uiterlijk. Ja, natuurlijk mijn vader geeft ons soms een tik als we heel raar doen ofzo. Maar dat is toch geen reden om op gesprek te komen? Ik zit nu echt te shaken en ben bang dat ik nu allemaal rare ideeën heb opgewekt. Maar ik ben gewoon 100% Normaal ;o
    Wie van jullie heeft dit ook wel eens gehad en wat gaan ze dan allemaal met je bespreken?


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik. Afgelopen maandag nog.(:
    En ze laten vooral jou praten, dus je kunt zelf kiezen wat je wilt vertellen of niet. Waarschijnlijk vragen ze wat dingen over de lijst, ik weet niet in hoeverre jij dat eerlijk hebt ingevuld?
    Als ze zich erg zorgen maken, bellen ze je ouders. Maar dit doen ze nooit zonder toestemming van jou. (:

    Als je nog vragen hebt, mag je altijd hier vragen, pb'en of gb'en.=3


    everything, in time

    Ik niet. Kinderen uit mijn klas wel. :'))


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Ik, maar toen zei ik dat ik daar toch al heen moest voor andere gesprekken, qua pddnos gedoe, en toen hoefde ik niet meer ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Desolate schreef:
    Ik. Afgelopen maandag nog.(:
    En ze laten vooral jou praten, dus je kunt zelf kiezen wat je wilt vertellen of niet. Waarschijnlijk vragen ze wat dingen over de lijst, ik weet niet in hoeverre jij dat eerlijk hebt ingevuld?
    Als ze zich erg zorgen maken, bellen ze je ouders. Maar dit doen ze nooit zonder toestemming van jou. (:

    Als je nog vragen hebt, mag je altijd hier vragen, pb'en of gb'en.=3
    Nou, ik ben sowieso heel de tijd eerlijk geweest. En ik héb niks te vertellen want er is niks met me aan de hand.


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    (...)Nou, ik ben sowieso heel de tijd eerlijk geweest. En ik héb niks te vertellen want er is niks met me aan de hand.


    Dan vertel je ze dat. Als ze met je willen praten hoeft er niet meteen iets te zijn, misschien willen ze alleen duidelijkheid.(:


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Dan vertel je ze dat. Als ze met je willen praten hoeft er niet meteen iets te zijn, misschien willen ze alleen duidelijkheid.(:
    Mochten ze trouwens die brief om me uit te nodigen naar mijn huis sturen? Want als ze niet bellen zonder jouw toestemming waarom dan wel brieven lopen sturen zonder toestemming. Mijn ouders zitten nu al helemaal te vragen: "Wat heb je ingevuld dan? Is er iets aan de hand?"


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    (...)Mochten ze trouwens die brief om me uit te nodigen naar mijn huis sturen? Want als ze niet bellen zonder jouw toestemming waarom dan wel brieven lopen sturen zonder toestemming. Mijn ouders zitten nu al helemaal te vragen: "Wat heb je ingevuld dan? Is er iets aan de hand?"


    Nee, dat zou eigenlijk niet mogen. Sowieso het eerste gesprek moet via school. Tenzij het zo iets is, waarbij iedereen moet gaan. Maar zo klinkt dit duidelijk niet. Toch, afgelopen maandag was mijn 2de gesprek en per ongeluk kreeg ik ook een brief thuis. Maar dat was omdat mijn dossier bij iemand anders terecht was gekomen. Dus dat zou ik navragen als ik jou was.(:


    everything, in time

    .

    [ bericht aangepast op 19 mei 2010 - 17:46 ]


    ~

    Ik had het vorige week gehad
    De vrouw waar ik had ging alleen vragen
    - Hoe laat ga ik naar bed?
    - Ben je gelukkig thuis?
    - Heb je veel vriendinnen?

    Dus allemaal stomme vragen
    En toen mocht ik weg,
    Volgens mij mocht ik eeder weg, omdat ze merkte dat ik geen zin in had ^^

    xxxxx


    ~