• Want dat steekt irritant in me, en het moet eruit. Misschien gaan jullie me nu aanstellerig vinden, en dat ik aandacht nodig heb, maar ik vertrouw jullie, aan jullie kan ik het vertellen.
    Ik heb een obsessie/probleem met eten. Allebei ja, heel erg ingewikkeld. En dat begon ongeveer anderhalf jaar geleden. Nog helemaal niet zo lang, daarom noem ik het geen stoornis. Ik was iets te zwaar, en dat moest heel duidelijk verteld worden door iedereen in mijn omgeving. Vooral thuis, en op school ook. Ik heb helemaal niet veel mensen in de klas, de enige meisjes waren dan ook mijn beste vriendinnen. En als ze je dan dik noemen, komt het hard aan, vooral omdat je het niet verwacht.
    Daarbij had ik nogal een ... raar vriendje. Al heel lang. Ik had geen leven meer, ik was deel van zijn leven, bijna als een object. Ik mocht niets zonder hem. Dus ik moest iets gaan controleren, mijn gewicht dus. Ik ben in een half jaar tijd 10 kilo afgevallen, zelfs toen het uitging ging ik verder. Daarna viel ik nog eens 5 kilo af. Ik was obsessief bezig met calorien tellen, pillen en bewegen. Ik ben van 65 kilo naar 50 gegaan, ik paste bijna al mijn kleren niet meer. Mijn moeder droomde zelfs dat ik eraan doodging. Ze weet hier trouwens niets vanaf.
    Mja, ik at echt bijna niets, en daarna ineens wel. Ik kreeg/krijg nogsteeds vreetbuien. ik blijf maar eten, ik koop heel veel eten, ben altijd op zoek naar eten, zelfs als we net gegeten hebben. Ik ben gestopt met sporten bij mijn vereniging door problemen daar, en nu doe ik gewoon niets meer. Mijn spieren zijn verslapt en er is vet bijgekomen. Al 5 kilo in die korte tijd. Ik wil dat niet verder laten komen, maar het is moeilijk om van eten af te blijven. Toch begin ik weer met bewegen nu, en ik ga weer opletten met wat ik eet, en de hoeveelheden. Maar ik ben bang dat ik terugval in mijn oude patroon. Natuurlijk is er wel iemand in mijn omgeving die hier van weet, maar die is er niet altijd, die kan mij niet helpen door de weeks. Het gaat echt fout. Mijn vader zei laatst ook al: Wil je weer worden zoals je was?
    Respect als je dit gelezen hebt. En een koekje.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 22:25 ]


    Your make-up is terrible

    Je weet lekker toch al wat ik van je vind <3(flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    PUKKELxDING schreef:
    @Kissable: Die quote van jou 'I'm fat, but you're ugly. I can diet.' Is geniaal. Ikzelf leef van mijn signature, hihi.


    Is ook zo. Ik vind dik soms juist mooi staan bij sommige mensen. Dan kan ik me niet voorstellen hoe diegene er dun uit zou zien, dat zou gewoon niet staan. Een van mijn beste vriendinnen is ook een beetje dik, nouja meer stevig, en dat staat haar hartstikke mooi.

    @ Kissable

    Mja, ik ben best klein, 1,67. Daarbij gaat het toch echt wel naar de dikke kant. Ik weeg nu 55 kilo trouwens, en dat past er nog goed bij, al krijg ik wel een buikje.

    Je hebt echt een goed punt met wat je zegt. Ik weeg mezelf al amper, ik wil niet meer op de weegschaal. Vroeger deed ik het wel elke dag, en tijdens en voor mijn ongesteldheid was ik juist lichter, heel raar. Ik zal dat zinnetje trouwens in gedachte houden, eraan denken als er iets gebeurd.


    Your make-up is terrible

    Kissable schreef:
    (...)

    Is ook zo. Ik vind dik soms juist mooi staan bij sommige mensen. Dan kan ik me niet voorstellen hoe diegene er dun uit zou zien, dat zou gewoon niet staan. Een van mijn beste vriendinnen is ook een beetje dik, nouja meer stevig, en dat staat haar hartstikke mooi.


    Ja, dat vind ik ook van sommige mensen. Ik denk ook totaal niet dat de hele wereld dun moet zijn en dat het het enige mooie is.


    Your make-up is terrible

    Graatmager is trouwens ook niet mooi (:

    Ik ken maar 1 iemand met anorexia, en nou ja, dat is gewoon... raar.
    Ze is al heel lang, en dan heeft ze echt van die spillebeentjes, ze is altijd moe, ziet er ongezond uit en is bleek. En veel te dun dus. Ziet er echt vreemd uit.

    Een beetje ronder ziet er juist gezond en gezellig uit, hihi.

    Assassin schreef:
    @ Kissable

    Mja, ik ben best klein, 1,67. Daarbij gaat het toch echt wel naar de dikke kant. Ik weeg nu 55 kilo trouwens, en dat past er nog goed bij, al krijg ik wel een buikje.


    Haha ik ben ook zo iets. Ik weeg nu 57 ongeveer, dus je hebt niks meer te klagen! :)

    Kissable schreef:
    (...)

    Haha ik ben ook zo iets. Ik weeg nu 57 ongeveer, dus je hebt niks meer te klagen! :)


    Jaweeeeeeeeeel. Ik ben heel tenger, mijn schouders zijn heel smal, mijn polsen en enkels ook. Dus het ziet er raar uit als ik zwaarder word.


    Your make-up is terrible

    Ja, maar nu ben je niet meer zwaar, toch? ^^

    Neh, 55 kilo. Ik vond het beter toen ik nog 52 woog, dat was wel goed.


    Your make-up is terrible

    Nikki je bent hartstikke goed! Ik vind je juist dun ;x. Gaan jullie mij een keertje bellen als jullie de hond gaan uitlaten? :$ - wil daar stiekem heel graag bij zijn -

    ga naar een dokter, die heeft zwijgplicht dus mag e rniemand wat over vertellen, hij weet vast wat je moet doen.
    ik ben in 3 jaar 24 kilo aangekomen, dus vertel me, hoe ben jij zoveeeeel in zo'n korte tijs afgevallen:$?
    xx


    Een dag niet aan Torres gedacht,is een dag niet geleefd

    2Krull4U schreef:
    Nikki je bent hartstikke goed! Ik vind je juist dun ;x. Gaan jullie mij een keertje bellen als jullie de hond gaan uitlaten? :$ - wil daar stiekem heel graag bij zijn -

    Ghehe mee eens ><

    Ik ken het gevoel, alleen heb ik het minder erg dan jij. Als je een regelmatig eetpatroon volhoudt is dat zo bevredigend maar daarna wil je weer even uitblazen en alles naar binnen werken. En daarna heb je weer spijt -.-

    Het beste advies dat ik kan geven is: let op je gewicht en trakteer jezelf af en toe op iets vets. Toen ik aan het dieten was deed ik dat ook, anders was ik bang te obsessief te worden met m'n gewicht en dat wilde ik hoe dan ook voorkomen. Dus in feite was die hamburger of dat ijsje een signaal van: Ik wil geen anorexia krijgen en ik heb mezelf nog onder controle. Misschien is dat iets?


    No growth of the heart is ever a waste

    wat dacht je van niet op je eten letten, maar wel bewegen?

    toen ik nog bezig was met lezen dacht ik dat je Boulimia had maar nu niet meer.. als je honger hebt en het is geenn avondeten eet dan fruit, ookal heb je er geen zin in, eet het. maar sla geen maaltijden over. en als je toch wilt snacken zoek dan naar wat gezondere snacks.(als je die kubt vinden dan). nu wat over mezelf.. ik ben dun zeggen ze. maar mijn gewicht is goed. (zei zo'n vrouw van de GGD een keerxD. maar ik ben ook klein. In de Meivakantie toen was ik 2 kg aangekomen omdat ik vet at. (dus ik kom wel aan als ik veel of vet eet maar ook weer niet 5 kg) maar die ene kg ging er niet vanaf maar dat vond ik juist leuk omdat ik anders de lichtste van de klas was. Maar nu heb ik een activator beugel blokbeugel genoemd en daar moet ikk of in een keer heel veel snacken of weinig snacken. maar ik doe het nou toch zoals gewoon en houd hem dus te kort in denk ik:$ maar genoeg over mij:$ misschien vond je dit helemaal niet interesant maar misschien is het handig om naar je huisarts te gaan? (zeggen ze in tijdschriften en sites voor pubermeisjes) maar ik weet niet of je het dan wel wil vertellen.. dit is zeker ook een lang bericht maar ik ben graag aardig.


    You are the dream. I am the dreamer.

    Ik zou een moord doen voor jouw gewicht meid!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.