• Een schone dag.
    Mijn mama verjaart de 29ste mei (volgende week zaterdag dus!) maar we weten niet wat we voor haar moeten doen. 's Avonds gaan we ergens eten, maar voor de dag weten we niets om te doen. Weet iemand iets leuks om te doen? Zoals een uitstap of zo?

Een dagje naar een grote stad. Geen idee of je in Nederland of België woont? Dan ga je gewoon naar een grote stad waar jullie normaal nooit zo veel komen en dan ga je daar ronkijken/winkelen of op een terrasje zitten ofzo?

Wie du mir, so ich dir.

KirstenSnaps schreef:
    Een dagje naar een grote stad. Geen idee of je in Nederland of België woont? Dan ga je gewoon naar een grote stad waar jullie normaal nooit zo veel komen en dan ga je daar ronkijken/winkelen of op een terrasje zitten ofzo?

Ze is niet echt into dat hele 'kom gezellig met de familie gaan winkelen' gedoe, dus ik denk dat dat niet echt iets is. Ik woon in België (:
    Maar toch bedankt voor de optie (:

Uhm.. even denken hoor. Dan ga je naar een musuem of een ding wat zij helemaal interesant vind. Ik weet niet of ze iets heeft wat ze heel leuk vind of heel graag wil gaan doen. Een sport of een hobby, een tentoonstelling daarvan ofzo? Of naar de dierentuin? (krul)

Wie du mir, so ich dir.

Ga naar het strand / indoor skatebaan / ergens waar je moeder vroeger heen ging. :Y)

Alvast veel plezier!

Where ever you go, there you are.

Ha, de dierentuin! Lol :') bedankt allebei, ik zal alvast wat dingen voorstellen aan mijn papa & zus.

Naar de zee gaan.
    Een verwendagje, euhm

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right