• Een jongen uit de andere klas Is dus verliefd op mij zeggen ze, en ik merk het ook wel.
    Hij zit de hele tijd naar me te kijken en iedereen lootp te vragen; vind jij Ogus(Spreektuit als owus) Leuk? Dus ik zeg altijd nee want ik vind hem neit leuk. En toen een keer kwamen ze met ze allen ineens bij ons aan tafel zitten(Ik en mijn vriendinnnen) en toen vroeg weer zon jongen van wat vind je van ogus terwijl hij er bij zat:S
    Echt ik word echt gek van hun. En van ogus zelf.

    Maarja hebben jullie dat ook?


    Ivar Oosterloo.

    Probeer het te negeren of gewoon duidelijk te zeggen dat je hem gewoon niet ziet zitten.
    En nee, dat soort dingen heb ik niet.
    Die tijd ben ik al voorbij. (;

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 21:27 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Meh, ik wordt gek van die pubertjes die dat altijd doen. Zolang je jongens in de klas hebt, zal je dat hebben tot ze een jaar of 18 zijn. Bah, gelukkig zit ik alleen met Maria in de klas.


    Your make-up is terrible

    Mss moet je eens met die jongen zelf onder vier ogen praten en hem vriendelijk zeggen dat je niet dezelfde gevoelens hebt zoals hij voor jou. Zeg het niet als al z'n vrienden er bij staan, want dat heel vernederend.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb dat ook met een super irritante jongen uit mijn klas, hij vind mij leuk, dat beweert iedereen. En komt ook steeds naast me zitten en achtervolgt me de hele tijd. Super vervelend! Gewoon niks van aantrekken en doen alsof hij lucht is. :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je moet niets doen waar je je niet goed bij voelt. Als jij hem niet leuk vind, zeg dat dan recht in zijn gezicht (wel aardig blijven natuurlijk). Als hij dan nog niet ophoud, nou, danslaikhemwel. dan geef je hem aan voor stalking. :Y)


    Zelf geen last van.


    Where ever you go, there you are.

    Ik had dat ook een keer ik werd helemaal gek totdat ik maar besloot te zeggen dat ik een vriendje had (dat dus niet bestond xD)
    maar al mijn vriendinnen wisten dat wel =D


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    die gast stalkt me half -.-''
    dehele tijd een beetje vies grijnzend naar me lopen kijken, en eth ergste is nog wel, op sgool staat hij bekend als "de zichzelf-aftrekker" aangezien er al meerdere foto's/video's zijn gemaakt waar hij achter de pc op sgool, zichzelf gwn zit af te trekken O: and een andere boy die MYGOD superfat is -.-'' en wanhopig aan een friend van me ging vragen hoe hij me moest zoenen -.-'' PFFFFF nou guys jammer, doe mij maar hot girls:9~ of emo/asian boys (A)


    Stop! Emmer time!

    heel simpel;Neeh,ik wil je niet (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik had daar vorig jaar een tijdje last van gehad, een jongen vond me heel erg leuk, maar ik hem totaal niet. Toen ben ik na school een keer met hem gaan praten en heb hem netjes uitgelegd dat ik hem niet leuk vond en dat het niks gaat worden. Het was wel zielig, maar het moet van 2 kanten komen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    HAHAHA dat had ik vorig jaar en ik vond die gast ook leuk.
    En toen nam hij met iemand anders waarvan hij zei dat zij niet leuk was xD


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it