• Je hebt mensen die echt 'doodsbang' zijn van bloed. Maar hoe zit het met de vrouwen als ze ongesteld zijn? lol.

    Ik zie ze al met ogen dichtgeknepen op de pot zitten.


    I live for the applause, you will die for it.

    Whahaha ='D
    Die is écht droog.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Haha XD Nee, daar ben ik niet bang voor :P


    Life is hard and then we die

    Haha :'D Tsja, het kan. Het is nog altijd ander bloed. Ik vind operaties enzo ook vies om te zien, maar ik ben niet vies van het bloed als ik ongesteld ben?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Lol, daar dacht ik ook aan.


    your eyes are like stars in the night.

    Muhahahaa :Y)

    Lol ;D
    Waarom denk jij aan zulke dingen? (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Heey, toevallig, daar zat ik gisteren ook al aan te denken. Misschien dat ze bang zijn voor bloed van andere? Ik heb ook geen flauw ideexD

    Ik ken denk ik geen vrouwelijk iemand die bang is voor bloed, dus kan ik het ook niet vragen?:P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Daar dacht ik overtlaatst ook aan.. o.O


    Let the Night embrace you

    Haha lol. Zelf ben ik niet bang voor bloed. Ik zit gebiologeerd naar een druppel te kijken als ik bloed en bedenk me dan pas dat het misschien handig is de wond te disinfecteren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Haha lol. Zelf ben ik niet bang voor bloed. Ik zit gebiologeerd naar een druppel te kijken als ik bloed en bedenk me dan pas dat het misschien handig is de wond te disinfecteren.
    Lol, heb ik ook. Vind het leuk om te zien D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Dus als jullie ongesteld zijn, zitten jullie ook heel gebiologeerd naar ieder druppeltje bloed dat eruit komt te kijken? O.O


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Maserati schreef:
    Whahaha ='D
    Die is écht droog.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hahahaha D:

    Haha, wáarom verbaasd het me nou niet dat jij hier mee aan komt zetten? Haha C:

    Mijn dokters zeggen ook altijd als ik moet bloedprikken, ga maar liggen en als ik vraag waarom zeggen ze omdat veel meisjes/vrouwen flauw vallen van bloed, maar ongesteld zijn is denk ik ander bloed ofzo xD


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain