• Oke ik ben al twaalf en moet er nog 7 tanden uit (wird) Maar de afgelopen tijd heb ik er 3 uitgerukt. zo vorige week woensdag een kies. vrijdag moest er een uit en nu heb ik er weer een uitgerukt. ik moest even aan supernatural denken wanneer een mens haar hele gebit eruit rukt.

    klinkt pijnlijk

    Lijkt me niet zo slim om ze eruit te rukken. Nu loop je nog langer met zo'n leeg gat in je mond dan dat je even wacht tot ze vanzelf weg zijn.


    Let the Night embrace you

    Rosario schreef:
    Lijkt me niet zo slim om ze eruit te rukken. Nu loop je nog langer met zo'n leeg gat in je mond dan dat je even wacht tot ze vanzelf weg zijn.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Niet doen. Je tanden komen er vanzelf wel uit als er een nieuwe tand klaar zit.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Rosario schreef:
    Lijkt me niet zo slim om ze eruit te rukken. Nu loop je nog langer met zo'n leeg gat in je mond dan dat je even wacht tot ze vanzelf weg zijn.
    Idd..
    Bij iedereen is het anders, ik had in groep 2 al mijn tanden gewisseld. Maar dat kan ook pas zo in de 4e zijn ofzo. En wat Rosario ookal zei, als je ze eruit trekt, loop je langer met een groot gat rond in je mond dat als ze er natuurlijk uit gaan, want dan zit er namelijk al een tand onder..


    http://ciinderella-.tumblr.com/