• Ik zoek nog 3 á 4 rollen voor mijn nieuwe story: Time's up!

    Time's up!

    Xetha is een erg gelukkig meisje, want ze is namelijk hét vriendinnetje van niemand minder dan onze eigen: Georg. Alles gaat goed, totdat Xetha gevoelens begint te krijgen voor Youri. Ze begint ook te vermoeden dat Tom én Bill Kaulitz samen iets hebben: Een geheim. Haar vermoedens worden steeds meer bevestigd wanneer ze per ongeluk het 'dagboek' van Tom Kaulitz vindt. Wat ze ontdekt is veel erger dan ze eigenlijk vermoede: Als dit geheim zou uitkomen, zal de hele wereld hun verachten, van ze walgen... Wanneer Georg Xetha dumpt barst de bom bij haar en dreigt ze de informatie over Tom en Bill te laten uitlekken, door naar de pers te bellen. Komt dit allemaal wel goed?


    De rollen die ik zoek:
    Hoofdrol(krijgt dus met Georg): Xetha (Beelzebub)
    BFF hoofdrol(Vriend(in) Gustav): Alena (Tranquillity)
    vriend(in) Andy: Alice(KOMMxNOISE)
    Bff Tom: Kristel (Foodlight)

    Wat wil ik weten?:
    Niks: de rollen zijn op.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 23:19 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Naam: Kim
    Achternaam: Powerless
    Leeftijd: 18
    Rol: vriendin hoofdrol
    Hobbies: lachen, gezellig doen, tekenen.
    Foto:Klik!
    uitleg uiterlijk:Kim houdt van kleren die fijn zitten en die haar mooi staan. Ze trekt zich weinig aan van wat andere vinden en trekt juist de dingen aan, die zij zelf fijn vindt.
    Karater: grappig, spontaan, flapuit, perfectionist, speels, trekt zich niet snel dingen aan van andere, staat palachter haar mening, eigenwijs, soms een beetje koppig.
    Motto: -dit hoeft niet, mag wel-. Be yourself

    Naam: Jamie Elisa
    Achternaam: Bogen
    Leeftijd: 18
    Rol: BFF hoofdrol(Vriend(in) Gustav
    Hobbies: muziek luisteren, gitaar spelen, fotografie en schrijven. Winkelen, plezier maken met vriendinnen en uitgaan.
    Foto: Jamie
    uitleg uiterlijk: Ik heb bruin lang, stijl haar, grijs/groene ogen en ben 1.68m lang. Qua kleding trek ik gewoon aan wat ik leuk vind en ik ga dus niet per se mee met de mode.
    Karater: Betrouwbaar, trouw, lief, vrolijk, grappig, spontaan, soms wat verlegen, altijd behulpzaam en wil altijd iedereen helpen met problemen. Ik hou niet van mensen die liegen of mensen die -gemeend- arrogant doen.
    Motto: Pluk de dag.
    Crush: Gustav

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 18:51 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.



    Naam: Xetha
    Achternaam: Flash
    Leeftijd: 19
    Rol: Georg's vriendin.
    Hobbies: Uitgaan, tekenen, zingen, autorijden(jahaa, leuke hobbyx3) en mensen opmaken.
    Foto: http://c.wrzuta.pl/wi15867/70c305d50029e5dc4accf7d0/0/muneca%20de%20sangre%20%2Fscene%20queen
    uitleg uiterlijk: Blond haar, 1 coontail, blauwe ogen, geheimzinnige look, draagt vrijwel altijd plateauzolen.
    Karater: Ondeugend, spontaan, lief en btichy.
    Motto: -dit hoeft niet, mag wel-.
    Crush: Youri.


    Scream for mercy!

    .

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 19:08 ]


    Don't walk away and leave without a reason.

    Naam: Alena
    Achternaam: Heiss
    Bijnaam: Lena
    Leeftijd: 20 jaar
    Rol: BFF hoofdrol
    Hobbies: Muziek luisteren, lezen, uitgaan, winkelen, plezier maken met vrienden/vriendinnen, wandelen met de honden,
    Foto: Alena
    uitleg uiterlijk: Alena heeft een slank figuur, met lange benen die wat afsteken tegenover haar kortere bovenlichaam. Ze heeft bruine haren waar een rode glans op zit wanneer de zon er op schijnt. Mensen zeggen dat ze prachtige, sprekende ogen heeft, die een groen grijze doorschijnende kleur hebben. Haar volumineuze, rode lippen omvatten een grote glimlach van twee rijen witte tanden. Ze heeft een getinte huid en bruint snel bij wanneer haar huid al een klein beetje zon ziet. Haar uiterlijk is steeds verzorgd, maar ze vindt dat dat ook verplicht is.
    Karater: Aardig, Spontaan, Mondig, Behulpzaam, Trouw, Creatief, Snel jaloers, Perfectioniste, Rap op haar tenen getrapt, Koppig,
    Motto: denkt
    Crush: Gustav

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 18:58 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Floodlight schreef:
    Naam: Kristel
    Achternaam: Meier
    Bijnaam: Kris
    Leeftijd: 21
    Rol: Hoofdrol
    Hobbies: Heeft niet echt hobbies. Ze doet veel dingen graag, maar niets kan haar langer dan enkele dagen echt bezighouden. Daarom wisselt ze veel af, heeft ze al op zo'n twintig verschillende sporten gezeten en is niets echt blijven hangen.
    Foto: Kristel
    Uitleg uiterlijk: Bruin, schouderlang haar. Volle lippen. Donkerbruine ogen. 1m69 klein en net ietsje te dik om normaal te zijn. (Ze is dus niet heel dik, maar ook niet graatmager. Er zit wat vlees aan haar billen en buik, maar dat vindt Georg alleen maar leuk. Hij noemt het altijd haar 'babyvetjes' en lacht dan heel scheef.) Ze draagt losse kledij, voor skinny's is ze niet te vinden. Ook draagt ze geen pumps of iets anders dat haar groter maakt. All-stars, sneakers, vans,... zijn dan weer wel aan haar besteedt.
    Karater: Na haar ochtendhumeur, dat pas ophoudt vlak voor de middag, is ze losjes en spontaan. Ze lacht graag en doet dat daarom veel. Als ze vrolijk is, kan ze soms wel kinderachtig gaan doen, maar daar houdt ze dan ook wel snel mee op want dan schaamt ze zich voor zichzelf. Ze heeft wel zelfvertrouwen, maar niet in overvloed en ook zij heeft periodes waarin ze experimenteert en enorm twijfelt aan zichzelf. In relaties gaat ze er altijd voor en ze kan er niet tegen als er ruzies zijn, want ze houdt zoveel van iedereen die in haar leven is, dat ze hen niet wil verliezen. Is snel jaloers als het om die mensen gaat.
    Crush: Georg toch? En stiekem op Tom?


    De hoofdrol is al weg: wil je misschien een andere rol? Ik vind je ook erg geschikt om in het verhaal te komen(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    @Tranquillity :
    Je hebt de rol(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Naam: Alice
    Achternaam:Cuddles
    Bijnaam: Cameleon of bella
    Leeftijd: 19
    Rol:vriendin Andy
    Hobbies: fotografie, muziek
    Foto:http://farm4.static.flickr.com/3092/2704474857_30259ae9ba.jpg
    uitleg uiterlijk: heeft elke maand een andere haarkleur[vandaar cameleon], is vergroeid aan haar all-stars (dat draagt ze echt altijd...)
    heeft grijze ogen waarmee ze iedereen imponeert
    Karater:lief, klunzig [vandaar Bella], hyper, ruimdenkend, snel op de tenen getrapt, durfal
    Motto: -dare to live-
    Crush: stiekeme crush op Bill<3


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Tragically schreef:
    (...)

    De hoofdrol is al weg: wil je misschien een andere rol? Ik vind je ook erg geschikt om in het verhaal te komen(:


    Dus die emobarbie past volgens jou beter bij Georg dan een normaal meisje? o.o


    Don't walk away and leave without a reason.

    Tragically schreef:
    @Tranquillity :
    Je hebt de rol(:

    Dankjee (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Floodlight schreef:
    (...)

    Dus die emobarbie past volgens jou beter bij Georg dan een normaal meisje? o.o



    Helleuuuw, ik kan ook nog meelezen hoor. [:


    Scream for mercy!

    Floodlight schreef:
    (...)

    Dus die emobarbie past volgens jou beter bij Georg dan een normaal meisje? o.o

    Die 'emobarbie' past qua karakter beter bij Georg ja. Ik heb helemaal niet naar het uiterlijk gekeken maar naar het karakter.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Beelzebub schreef:
    (...)


    Helleuuuw, ik kan ook nog meelezen hoor. [:


    Dus?

    @Tragically: En lief en bitchy is natuurlijk totaal niet tegenstrijdig?

    Maar goed, past mijn personage als die rol die overgebleven is?

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 19:13 ]


    Don't walk away and leave without a reason.

    Floodlight schreef:
    (...)

    Dus?

    @Tragically: En lief en bitchy is natuurlijk totaal niet tegenstrijdig?

    Maar goed, past mijn personage als die rol die overgebleven is?

    Hangt van het moment af & ja dat kan of je kan ook Bff Tom zijn if you want(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Prima. Dan ben ik Bff Tom. Maar dan moet de crush wel veranderen.

    Naam: Kristel
    Achternaam: Meier
    Bijnaam: Kris
    Leeftijd: 21
    Rol: Hoofdrol
    Hobbies: Heeft niet echt hobbies. Ze doet veel dingen graag, maar niets kan haar langer dan enkele dagen echt bezighouden. Daarom wisselt ze veel af, heeft ze al op zo'n twintig verschillende sporten gezeten en is niets echt blijven hangen.
    Foto: Kristel
    Uitleg uiterlijk: Bruin, schouderlang haar. Volle lippen. Donkerbruine ogen. 1m69 klein en net ietsje te dik om normaal te zijn. (Ze is dus niet heel dik, maar ook niet graatmager. Er zit wat vlees aan haar billen en buik, maar dat vindt Georg alleen maar leuk. Hij noemt het altijd haar 'babyvetjes' en lacht dan heel scheef.) Ze draagt losse kledij, voor skinny's is ze niet te vinden. Ook draagt ze geen pumps of iets anders dat haar groter maakt. All-stars, sneakers, vans,... zijn dan weer wel aan haar besteedt.
    Karater: Na haar ochtendhumeur, dat pas ophoudt vlak voor de middag, is ze losjes en spontaan. Ze lacht graag en doet dat daarom veel. Als ze vrolijk is, kan ze soms wel kinderachtig gaan doen, maar daar houdt ze dan ook wel snel mee op want dan schaamt ze zich voor zichzelf. Ze heeft wel zelfvertrouwen, maar niet in overvloed en ook zij heeft periodes waarin ze experimenteert en enorm twijfelt aan zichzelf. In relaties gaat ze er altijd voor en ze kan er niet tegen als er ruzies zijn, want ze houdt zoveel van iedereen die in haar leven is, dat ze hen niet wil verliezen. Is snel jaloers als het om die mensen gaat.
    Crush: Niemand.


    Don't walk away and leave without a reason.