• Kimberly is een meisje dat geboren is voor het ongeluk. Ze verliest haar ouders als ze jong is, en moet bij haar oma wonen, in een oud huis in een bos. Op haar 18de verjaardag sterft haar oma en erft ze het huis. Kimberly besluit om er te blijven wonen, alleen. Maar ze komt steeds dezelfde jongen tegen , Damon. Meestal op de ongelukkigste momenten. Op een dag verzameld ze al haar moed en vraagt ze hem rechtuit wat zijn probleem is, en waarom hij haar steeds tegenkomt. Maar het enigste wat hij kan zeggen is :"Juffrouw, Het spijt mij. Maar ik ben op een missie."


    Het verhaal gaat over Damon Salvatore, jaja die gast uit Vampire Diaries. Maar enkel over hem gaat het. Over niemand anders uit die serie.

    In begin , de eerste paar delen, is het wat moeilijk lezen, het kan zelfs saai lezen zijn. Maar na de eerste paar delen komt de mysterie enzo los en zal het gemakkelijk te begrijpen en te lezen zijn. Dus de eerste delen zijn een beetje moeilijker. Dus sorry daarvoor maar ik kan het niet anders neerpennen (neertypen).

    Geintresseerd? Miss, I'm sorry but i'm on a mission.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 16:29 ]

    Ik heb een abo genomen, zal hem straks eens lezen (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik heb een abo genomen, zal hem straks eens lezen (:


    oKay , alvast bedankt ( :

    Ik heb ook een abo genomen, hij lijkt me erg leuk
    <3

    PleaseBiteMe schreef:
    Ik heb ook een abo genomen, hij lijkt me erg leuk
    <3


    Dankje (: <3