• Oftewel ik ben gehackt. Ik zat op habbo en ik kreeg ineens allemaal rare pop-ups met: ''TALK ENGLISH I DON'T KNOW HOLLAND!''
    Ineens begon m'n pc uit zichzelf te typen en m'n muis ging bewegen. Ik heb meteen mijn pc uitgezet. Ik zit nu thuis omdat ik bijna de hele nacht niet kon slapen.
    Ik wil jullie even meegeven, als het jullie ooit gebeurd met rare pop-ups, altijd op het kruisje klikken en je PC uitzetten.
    Anders wordt je net zo hysterisch als ik.xD
    EDIT:
    Ik heb de hacker er dus eigenhandig al uitgewerkt.*trotstrots*

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 17:30 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Kan zijn dat iemand je computer heeft gehackt. Dat heb ik ook een keer eerder gehad en dat is dan niet goed als je daar allemaal prive dingen hebt staan, zoals je adres, bankafschriften, paspoortgegeven. Ik zou je pc maar extra laten beveiligen, dat deed ik namelijk ook.

    Hoop dat je er iets aan hebt (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Kan zijn dat iemand je computer heeft gehackt. Dat heb ik ook een keer eerder gehad en dat is dan niet goed als je daar allemaal prive dingen hebt staan, zoals je adres, bankafschriften, paspoortgegeven. Ik zou je pc maar extra laten beveiligen, dat deed ik namelijk ook.

    Hoop dat je er iets aan hebt (flower)

    Mijn PC heeft al een goeie virusscanner, windows defender staat aan, ik heb malwarebytes anti-malware en spybot s&d.
    Dat is denk ik wel beveiliging genoeg al.
    Maar toch bedankt.(flower)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik ben dus nog steeds root. Ineens kwam CMD op en gingen vensters bewegen, he/she scares the fuck outta me.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik zou maar niet Engels gaan praten nu en zeggen dat je hij/zij je bang maakt. Vind 'ie juist leuk, hij/zij kan het lezen als hij Engels kan en geen NL.
    Roep er een exper bij, snel. Want er komt een moment dat alles weg is/je computer niet opstart/crash'd.


    I live for the applause, you will die for it.

    Eng!


    Love is a battlefield...

    Ga snel iemand om hulp vragen zou ik zeggen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Misschien is het geen hacker, maar een virus.

    of allebei.

    In ieder geval, bij hacken kun je ermee naar de politie, want dat is strafbaar, of zo, en dan kunnen die de hacker traceren. :Y)

    Ooit ergens gelezen.

    Succes.


    Where ever you go, there you are.

    Ik heb 'm volgensmij m'n pc uitgesleurd. Er zat 1 of andere bot in m'n pc, die ik met een anti-spyware programmaatje eruit heb gewerkt.(nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*

    HAHA das kut. xD


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Engggg.
    En speel je ook habbo? haha
    Ik wel soms, als ik me verveel. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Haha, bij mij was het ook zo gewoon een keertje. (paar jaar geleden.) Ik zat op msn. Opeens begint mijn eigen pc kutwijf enzo te schrijven gewoon ik doe nik sofzo. Dus ik helemaal bang, ben naar benenden gegaan naar m'n broers kamer enzo. Ik zeg zo: Ja mijn pc typt vanzelf enzo. Ik ga tegen m'n vader zeggen. Dus ik ging naar beneden helemaal tegen papa vertellen enzo. en toen ging ik weer naar boven naar m'n broer hij helemaal dara kapot gaan van het lachen. Maar hij heeft dus blijkbaar een programma gedownload en daar kan je in alle computers die verbonden zijn met hetzelfde internetverbinding gedoe. dus ja.


    The way we live, is the way we die

    Hahah wtf, o.o vet creepy man. Dat heb ik nog nooit gehad.


    Wie du mir, so ich dir.

    Flynn schreef:
    Ik zou maar niet Engels gaan praten nu en zeggen dat je hij/zij je bang maakt. Vind 'ie juist leuk, hij/zij kan het lezen als hij Engels kan en geen NL.
    Roep er een exper bij, snel. Want er komt een moment dat alles weg is/je computer niet opstart/crash'd.

    Up schreef:
    Engggg.
    En speel je ook habbo? haha
    Ik wel soms, als ik me verveel. (krul)

    Ja:$xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    neem McAffee


    Alis volat propriis