• Voor Nederlands moet ik dus een verhaal schrijven.. goed dus ik heb dat gedaan.. maar nu zou ik graag willen weten wat jullie ervan vinden
    http://www.quizlet.nl/quiz/341731/mening-/


    Never forget the things that make you smile

    Ik vind het echt een mooi verhaal! hij zal trots op je zijn echt waar!

    alleen ik denk dat ik een paar foutjes heb gevonden, het kan zijn dat ik mis zit..maar dat moet je dan zelf maar ff bekijken:P wil alleen maar helpen dus niks boos opvatten a.u.b

    Tegenwoordig zie ik geen huizen meer met een regenpijp..hihi..dus miss als je het een leuk idee vind..kan je ook neerzetten dat ze een schuurtje heeft..en er vanaf springt en miss schaafwondjes ofzo aan overhoud..

    zit spelfoutje in:$ Het enige wat had kunnen verraden wat ze gehuild had..moet het niet WAS zijn?

    deed een stap naar boren en reikte:
    voren zijn?!:P

    oohh ik voel me streng:P

    Vanaf het moment dat haar moeder overleed heeft enkel nog pijn, verdriet en angst gevoelt: kan het zijn dat het: heeft ze enkel nog pijn en verdriet gevoeld?


    Dit allemaal niet te boos opvatten of iets! ik wil je alleen maar helpen en een tip geven..

    wanti k vind het echt een top verhaal:D

    haha nee maakt niet uit;) mijn spelling is gewoon slecht xd
    en nja ik typ nogal snel zeg maar, dus dan sla je nogal snel letters over, of je druk per ongeluk verkeerd;)


    Never forget the things that make you smile

    Heel mooi verhaal, die leraar gaat het vast ook heel goed vinden.

    Maar ik wil je een tip geven, voor je hem inlevert moet je het verhaal van internet verwijderen, want als die man je té goed vind schrijven typt hij een paar zinnen in bij google, en heeft zo dit verhaal te pakken, en als hij je niet de kans wil geven te bewijzen dat het echt jouw verhaal is, dan heb je een 1(als je er een cijfer voor krijgt tenminste).
    (Serieus, toen wij een vervolgverhaal op een boek moesten schrijven is er zo iets gebeurd bij een klasgenoot van mij!).
    En het is heel goed, dus dat zou zonden zijn.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.