• Ik heb geen stem meer en heb verschrikkelijke last van keelpijn. Ik ben ook al de hele tijd misselijk, en ik ga zo naar mijn papa die nog steeds in het ziekenhuis ligt. Maar ik zit met een probleempje: Telkens als ik in het ziekenhuis kom slaat die lucht op mijn keel: Ik krijg dan altijd last van mijn keel. Weet iemand misschien tips om mijn stem terug te krijgen? -En zeg nu alsjeblieft niks over honing met thee want dat krijg ik gewoon weg niet door mijn keel heen.-

    Alvast bedankt(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ga eens langs bij de dokter? Wacht, ik ga eens googlen, kijken of er wat handigs uitkomt.
    :9~


    All this dampness is damp.

    (Dit kopieer ik van een site)

    - Wat bij mij wel eens helpt is een lepel gembersiroop.
    - Snoepjes eten (zuigen)
    - Helaas zit er weinig anders op dan een paar dagen je mond dicht te houden. Fluitsteren is niet best voor je stembanden, echt mondje dicht!
    - Verder veel drinken, en als je echt keelpijn hebt is ijskoud ook goed.
    - Geen thee, dat droogt de slijmvliezen uit. (hangt wel van de theesoort af)
    - Vooral de theesoorten zonder theine (schrijf je dat zo?) nemen, vooral dus de kruiden thee soorten en zo. Kamille thee.
    - Hibitane zuigtabletten zouden ook nog kunnen helpen.
    - Bij keelontsteking worden warme dranken juist afgeraden. Als jij het gevoel hebt dat je beter koud kunt drinken, dan zou ik inderdaad koude dranken gaan drinken. Water met een beetje aanlenglimonade is prima en kun je de hele dag drinken.


    Helpt dit misschien al wat?


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    Ga eens langs bij de dokter? Wacht, ik ga eens googlen, kijken of er wat handigs uitkomt.
    :9~

    Gaat op het moment niet: Het spreek uur is al afgelopen, en ik ben te laat om een afspraak te maken. Als ik dan al een afspraak zou willen zou ik maandag pas terecht kunnen. En dankje(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Soldier schreef:
    (Dit kopieer ik van een site)

    - Wat bij mij wel eens helpt is een lepel gembersiroop.
    - Snoepjes eten (zuigen)
    - Helaas zit er weinig anders op dan een paar dagen je mond dicht te houden. Fluitsteren is niet best voor je stembanden, echt mondje dicht!
    - Verder veel drinken, en als je echt keelpijn hebt is ijskoud ook goed.
    - Geen thee, dat droogt de slijmvliezen uit. (hangt wel van de theesoort af)
    - Vooral de theesoorten zonder theine (schrijf je dat zo?) nemen, vooral dus de kruiden thee soorten en zo. Kamille thee.
    - Hibitane zuigtabletten zouden ook nog kunnen helpen.
    - Bij keelontsteking worden warme dranken juist afgeraden. Als jij het gevoel hebt dat je beter koud kunt drinken, dan zou ik inderdaad koude dranken gaan drinken. Water met een beetje aanlenglimonade is prima en kun je de hele dag drinken.


    Helpt dit misschien al wat?


    Dankje, Ik heb al een fles (1,5L) koud water naast me staan(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb er ook last van, vét irritant want ik kan nooit zwijgen ;x


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    Ik heb er ook last van, vét irritant want ik kan nooit zwijgen ;x

    Ja dat heb ik dus ook, en dan gaat juist iedereen tegen je zitten praten (bij mij dan toch) terwijl je amper iets kan zeggen. X_X


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Goh ik heb een handig trucje geleerd vn papa daarvoor :P
    eens zien
    een glas water,, 1/4de citroensap de rest water en dan een lepeltje of 2, 3 suiker erby gooien opwarmen en heet opdrinken,, best wel in 1 keer...

    Xx(K)

    Ik drink altijd een kopje warme melk met damned veel honing erin n_n

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 0:06 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Beterschap ;d
    Kweet zelf ff nix om t over te laten gaan x]


    Pop ate my heart.

    Beterschap..(flower)
    Ik drink meestal zo een thee wat mijn moeder dan altijd maakt. Volgende dag later is het al wat minder. Ik weet ff niet meer hoe die heet?


    The way we live, is the way we die

    PandaPirate schreef:
    Beterschap ;d
    Kweet zelf ff nix om t over te laten gaan x]


    *insert philosophical cringe expression here*