• Ja, net weer.
    en soms is het van reclame ofzo,
    maar soms zeggen ze ook niets.
    of dan is het een of andere turk die dan een raar verhaal gaat houden in een taal die ik niet versta ofzo :')

    maar ik word er eignelijk wel strontziek van :x

    Ik ook.
    Ik was eerst skaten kom ik thuis belt er iemand me dus ikz eg hallo, Zeggen ze niks terug:S


    Ivar Oosterloo.

    ik, en dan is het meestal een of ander bureau dat me vanallerlei troep wil aansmeren..
    mer meestal hangen ze op zodra ik hen probeer iets te verkopen xD

    Ik. Soms. En thuis worden we soms opgebeld door een Amerikaan. Papa neemt steeds op, en die geeft me dan de telefoon, moet ik heel de uitleg aanhoren. Ze vragen steeds of we een vakantie naar Florida geboekt hadden. Zeggen we nee, dan vragen ze of we geen zin hebben om naar Florida te gaan, tegen een vriendenprijsje. Like, zeg dan dat je me een vakantie wil aansmeren..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Tragically schreef:
    (...)

    Ik denk dat die vrouw wat dement is dan:"X

    Ja, dat denk ik ook. Maar het is echt eng :x


    Life begins at the end of your comfort zone

    Daar heb ik nooit last van.

    Maar wij hadden een uitwisselingsproject met mensen in Wallonië en toen gaf mijn bf haar nummer aan haar correspondente. Maar die correspondente is best populair en bitchy, en nu krijgt mijn bf de hele tijd telefoontjes van onbekende nummer. Wanneer ze opneemt is het stil. Ze vind het echt irritant, maar ze durft niet te vragen aan haar correspondente of die haar nummer heeft doorgegeven.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 13:14 ]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Heb ik enkele zomers terug gehad, steeds om twaalf uur snachts.
    En als ik het nu heb is het van proximus om een van hun nieuwe acties aan te smeren..

    Als ik het nummer niet ken neem ik gewoon niet op :Y)


    Caution first, always.

    Ja ik. Omdat zo'n bejaarde haar nummer niet goed weet, word ik aldoor gebeld door de apotheker, het ziekenhuis, en of ik mijn gehoorapparaat/steunkouzen wil ophalen. Fucking irritant :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.