• Ja, net weer.
    en soms is het van reclame ofzo,
    maar soms zeggen ze ook niets.
    of dan is het een of andere turk die dan een raar verhaal gaat houden in een taal die ik niet versta ofzo :')

    maar ik word er eignelijk wel strontziek van :x

    oh ik ook en dan ga ik heel debiel doen aan de telefoon. Schreeuwen enzo, je kent het wel xD


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik heb dat vaak een turk die telkens belt om te zeggen: "Je scooter is klaar." en een keer had hij op mijn voicemail ingesproken: "Gast, ik weet dat je nu waarschijnlijk aan het batsen bent, maar je scooter is klaar." like: ik heb geen eens een scooter x3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik heb dat vaak een turk die telkens belt om te zeggen: "Je scooter is klaar." en een keer had hij op mijn voicemail ingesproken: "Gast, ik weet dat je nu waarschijnlijk aan het batsen bent, maar je scooter is klaar." like: ik heb geen eens een scooter x3

    Ik zou echt kapot gaan :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Ik werd laatst de hele tijd gebeld door een onbekend nummer en normaal neem ik dan niet op maar dit keer bleef die doorgaan dus ik nam op en zo zo: "Hoi?"
    en toen kreeg ik 1 of andere enge mannenstem: "hey met peter..."
    Ik: "Eh hoi? Wie ben jij?"
    Die gast: "Ja we hebben toch net gechat op een chatsite?"
    Ik: "eh nee?"
    Hij: "Oh dan ben ik verkeerd verbonden ben je dat echt niet?"
    Ik: "Doei" *hing snel op*

    Hij klonk echt als zo'n heel vies oud mannetje :/

    [ bericht aangepast op 15 mei 2010 - 12:07 ]


    dream, dare, fly!

    Haha, dat heb ik eigenlijk zo goed als nooit, gelukkig!


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ooit door een Frans reclame bedrijf, meteen opgehangen. xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nee, dat heb ik niet, maar lijkt me vet irritant, ik zou gewoon niet meer opnemen of steeds weg drukken. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Heb ik totaal geen last van..

    maar als je een samsung hebt,dan kom je soms met een houding op 2 knopjes op de buitenkant..en dan geeft hij nepoproep aan,dus alsof je net word gebeld en staat er ook onbekend en hoor je niks!

    Ik moet altijd onbekend wel opnemen(behalve op me werk) want mijn werk belt onbekend

    Ja, een paar maanden geleden werd ik steeds 's nachts gebeld.
    En als je op wou nemen hingen ze op O.O


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ja, een keer. "Ik ben Natashaaahaaa!" And i was like "Ik ben Taliaaaahaaaa!" En zij dan "Jij bent ook maar niets!" Dat was wel raar. O_o


    All this dampness is damp.

    Ik! En elke keer is het een oud dametje, en dan vraagt ze zo: "is het met mauriiice?" zeg ik dan: "neen mevrouw, het is Katerina" zij dan; "Maar waar is Maurice.." en dan legt ze af. En elke week belt ze opnieuw, echt eng ;p

    [ bericht aangepast op 15 mei 2010 - 12:38 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    Ik! En elke keer is het een oud dametje, en dan vraagt ze zo: "is het met mauriiice?" zeg ik dan: "neen mevrouw, het is Katerina" zij dan; "Maar waar is Maurice.." en dan legt ze af. En elke week belt ze opnieuw, echt eng ;p


    Ik denk dat die vrouw wat dement is dan:"X


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    echt elke dag, en niemand geeft een kick als ik opneem.
    Echt super raar, ik heb wel eens opgenomen en half uur gewoon in mijn broekzak laten zitten.
    Maar een half uur later hing hij nog steeds aan de lijn.
    super raar...

    Ik Heb ook wel andere mensen die me om bepaalde redens met "onbekend bellen."
    Maar die zeggen "van zelfsprekend" iets als ik ze aan de lijn krijg.
    Maar die gene die me echt elke dag belt en niets zegt, vind ik echt onwijs raar geworden.
    Dit is nu al langer dan een maand.


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Nee. Bij mij niet elke dag..
    Maar bij mij belden ze wel een keer. toen ik in de bioscoop was. Belt zo iemand 'Ja hoi, ik ben van de seksbureau.'
    ik zo 'Juistt..'
    en ik daar helemaal kapot gaan. (krul)


    The way we live, is the way we die

    Ik neem nooit op als het onbekend is, eigenlijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'