• .. Daar heb ik dus moeite mee. En ik wordt dus CONSTANT gebeld door een vriendin: "Wil je vanavond miss blijven slapen." "Kan ik naar je toe komen?" En ze praat de HELE tijd over haar vriendje. En als ik wat zeg ofzo dat wordt ze boos. Maar vandaag heb ik wel 'nee' durven zeggen :') En ik stond een keer onder de douche. Tja, en toen ging ik naar mijn kamer, mijn haar doen & make up. De deur was gewoon opslot want mijn moeder was naar het dorp even en de scheurdeursleutel zat nog in de deur van de scheur. Dus zij heeft gewoon die sleutel gepakt, ons huis open gemaakt, en bij mij aangeklopt. Jezus! Dat doe je toch niet? Stel je voor dat er niemand thuis was? Soms denk ik dat we uit elkaar groeien. Maar ik vind het gewoon f-cking irritand worden. Ze heeft nu haar 2e vriendje.. ahum.
    Btw is er ook iemand die moeilijk nee kan zeggen?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gewoon haar de waarheid vertellen.

    Ik heb er zelf ook wel moeilijk mee, haha


    --

    :O dat ze zomaar binnen komt gaat wel ver jaa
    zeg haar de waarheid okal is dat moeilijk het zal wel moeten


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    :o da's echt raar,
    ik heb zelf nooit moeite om nee te zeggen,
    Maar je moet haar echt gaat vertellen hoe jij erover denkt..


    wth.

    Dat vind ik van haar echt niet kunnen dat ze zomaar je huis binnen loopt. Vertel haar de waarheid dat je liever niet hebt dat je aankomende tijd met haar omgaat. Schrijf desnoods eerst een soort van briefje waarop staat wat je wilt zeggen en zeg het tegen haar. Het is makkelijker gezegd dan gedaan, alleen..


    your eyes are like stars in the night.