• Gisteren hadden 2 zusjes (TH fans) zelfmoord gepleegd omdat ze erachter zijn gekomen op myspace,Dat er een nep Tom en Bill kaulit met hun levens speelden.De 2 usjes geloofden eerst dat het de echte zijn,Maar daarna zeiden de nep tom en bill dat ze een grapje maakten,Waardoor dat de fans echt pijn had gedaan.Vandaar dat ze zelfmoord hadden gepleegd. :(


    Je mpp moeder swaa

    Je moet niet alles geloven wat op internet staat.
    en zeker niet als het over Tom en Bill Kaulitz gaat.

    Ik wens familie en vrienden van de meisjes veel sterkte toe!
    maar ik vind wel: om daarover zelfmoord te plegen gaat een beetje te ver

    [ bericht aangepast op 21 mei 2010 - 12:34 ]

    Thats sick. Heb je iets van een artikel of een nieuwsbericht? Anders geloof ik dit soort dingen uit voorzorg al niet meer. Waar heb je het gehoord?

    [ bericht aangepast op 21 mei 2010 - 12:34 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Thats sick. Heb je iets van een artikel of een nieuwsbericht? Anders geloof ik dit soort dingen uit voorzorg al niet meer. Waar heb je het gehoord?


    Duitse Tokio Hotel forum.Ik verzin die dinge niet zomaar hoor.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2010 - 12:35 ]


    Je mpp moeder swaa

    MewMewJunky schreef:
    (...)

    Duitse Tokio Hotel forum.Ik verzin die dinge niet zomaar hoor.
    Ik zeg ook niet dat jij het verzint, ik zeg alleen maar dat veel van dit soort dingen vaak verzonnen en niet waar zijn. Daarom vroeg ik me enkel af waar je het gehoord had, had verder niets met jou te maken (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Het komt op mij een beetje ongeloofwaardig over.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Het komt op mij een beetje ongeloofwaardig over.


    ok

    Ik gaz elfmoord plegen!


    Je mpp moeder swaa

    MewMewJunky schreef:
    Ik gaz elfmoord plegen!

    Alvast gecondoleerd, ftw.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    MewMewJunky schreef:
    Ik gaz elfmoord plegen!

    Doe dat nou niet er zijn mensen die om je geven zoals ik zus.
    En Ja Melissa is heel depresief de laatste tijd

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Alvast gecondoleerd, ftw.

    Doe eens niet zo gemeen! Waar slaat dat op!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    VampEye schreef:
    (...)
    Doe eens niet zo gemeen! Waar slaat dat op!

    Ik weet dat ik gemeen ben. En waar dat op slaat? Op het feit dat zij ineens uit het niets het bericht plaatst dat zij zelfmoord wilt plegen. Dat komt op mij over als aandachttrekkerij. En verder breid ik het niet uit, want anders vind je me nog gemener. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ik weet dat ik gemeen ben. En waar dat op slaat? Op het feit dat zij ineens uit het niets het bericht plaatst dat zij zelfmoord wilt plegen. Dat komt op mij over als aandachttrekkerij. En verder breid ik het niet uit, want anders vind je me nog gemener. (':

    Ze heeft het echt niet zo leuk nu.
    MewMewJunky is mijn tweeling ne ze meent het.
    Ze is depresief heel vaak.
    En ik vind het gemeen dat je zo doet eigenlijk
    Want ze is mijn tweelingzusje En als iemand zegt dat hij zelfmoord gaat plegen hoeft het niet meteen aandachttrekkerij te zijn

    Beter dat je niet verder gaat, ze heeft meer problemen en dit kan de druppel zijn


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ik weet dat ik gemeen ben. En waar dat op slaat? Op het feit dat zij ineens uit het niets het bericht plaatst dat zij zelfmoord wilt plegen. Dat komt op mij over als aandachttrekkerij. En verder breid ik het niet uit, want anders vind je me nog gemener. (':


    Hou op ja?! Je maakt mn leven nog erger dan het eerst was!

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 mei 2010 - 18:13 ]


    Je mpp moeder swaa

    Smenkie schreef:
    (...)
    Ze heeft het echt niet zo leuk nu.
    MewMewJunky is mijn tweeling ne ze meent het.
    Ze is depresief heel vaak.
    En ik vind het gemeen dat je zo doet eigenlijk
    Want ze is mijn tweelingzusje En als iemand zegt dat hij zelfmoord gaat plegen hoeft het niet meteen aandachttrekkerij te zijn

    Dan moet ze dat lekker in privé tegen jouw zeggen. Want als ze het zo op het internet zet, komt het over als aandachttrekkerij. En als ze zoveel problemen heeft dan moet ze hulp gaan zoeken bij jeugdzorg, psychologen, etc. Dat is heus niet zo moeilijk, hoor. Veel beter dan aandacht trekken op internet en huilend in een hoekje te kruipen. Dan blijft ze inderdaad depressief, ja. ;_;


    I don't need to explain myself, I know I'm right.