• 10 april, concert Destine, Only seven left, You ate my dog en MakeBelieve, komen der rond half 7/7 uur, nog wat van die wijfen aankakken die hun vriendjes de hele dag hebben laten wachten, dus ook vooraan gaan staan, net voordat de deuren opengaan. Nou, natuurlijk gaat iedereen duwen, gaan hun lopen schreeuwen 'IEDEREEN DIE NA ONS HIER WAS, ACHTER ONS GAAN STAAN. NIET DUWEN!!!!' En van dat gezeik. Nou, serieus, ik moest me zo erg inhouden om hun niet fucking hard op hun bek te rammen. Ik zweer het je, moesten ze het de volgende keer wéér flikken, ik sla hun. Zo'n lelijke afgedankte groupie die ook nog als een van de laatste aan kwam lopen, schreeuwde het hardst, als iedereen die na hun was, achter hun moest gaan staan, moesten ze zowat iedereen voorlaten. Ze waren al wat ouder, rond de 17/18 ofzo, maar ze moeten niet denken dat ik bang voor hún ben hoor.
    Klaar.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Trekvlek schreef:
    Tja, sommige mensen zijn eenmaal sneu


    your eyes are like stars in the night.

    Exercitus schreef:
    Overdrijven kan ook,het is natuurlijk niet leuk dat ze zo doen maar om ze meteen kutwijfen te noemen vindik een beetje ver gaan.
    Wat maakt het uit of je voor aan staat? Het is leuk maar zijn wel wat belangrijkere dingen in de weereld.

    nou ik zou zo ook reageren denk ik,want jij staan daar de hele dag in de rij te wachten, en dn komen die mensen net op het laatste moment en gaan dn voor je staan, k zou dat ook niet leuk hebben gevonden! volgende x omverduwen indd! ;d


    -

    Outlaw schreef:
    Omver duwen die bitch, klaar :'D