• Paar dagen geleden ben ik in 5 minuten iets van 12 keer gebeld, maar ik kon niet opnemen want ik moest werken. Dus ik zag dat na mijn werk. Ik helemaal bezorgd dus ik gelijk terug bellen. Neemt die baklap niet op. Ik mailtje sturen en smsjes, geen reactie. Toen had ik zoiets van.. 'nah dan zal hij vast morgen ook nog wel leven, en zo niet, dan heeft hij pech.'

    Paar dagen niks gehoord, kreeg ik vandaag ineens onder mijn werk telefoon. Ja jammer dan, dan kan ik niet opnemen. Hattie voicemail ingesproken. Let op hier komt het. Ik ga hem zo hard slaan als ik hem zie!!!

    "Ja hoi, sorry ik had het druk dus ik heb je berichtjes niet gelezen -javastlul- maar ik belde, omdat ik toen bij lady gaga was. En ik wilde haar even 'hoi' laten zeggen." En toen hing die op.

    Ten eerst:Lady Gaga intereseerd me op dit moment geen hol -ja ik ga zaterdag naar een concert van haar, gelieve geen commentaar (krul)- en ten tweede:ga ik me helemaal zorgen lopen maken. Belt hij drie dagen later pas terug met de meeste lame excuus ever. 'Ik had je berichtjes niet gezien'.. Hij moet zijn telefoon 24 uur per dag aanhebben, hij werkt zowat altijd, en hij heeft hem nodig voor zijn werk dus dat maakt ie mij niet wijs.

    Nu ben ik boos op hem, omdat ik me zo'n zorgen maakte. En dat snapt hij niet..?!!! -wtf hoor-

    Serieus hoe ga ik hem ervan overtuigen dat hij een lul was en me dit nooit meer moet flikken o.o?

    En ik heb een tip voor jullie. Word nooit beste vrienden met een jongen als hij op zijn minst niet 100% homo is, anders kan je ervan uit gaan dat het 3 x niks word .__.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik snap dat je boos bent. Ik vind het ook wel raar dat hij 3 dagen niets van zich laat horen, het is toch logisch dat hij je zo ongerust maakt? En wtf, Lady GaGa wilde hoi tegen je zeggen? Dat is wel heel vet eigenlijk. ;o

    What an ass.
    Zeg maar tegen hem dat als hij écht wat belangrijks wil zeggen, hij je niet drie dagen moet laten wachten nadat jij je helemaal zorgen gaat maken.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Predictable schreef:
    Ik snap dat je boos bent. Ik vind het ook wel raar dat hij 3 dagen niets van zich laat horen, het is toch logisch dat hij je zo ongerust maakt? En wtf, Lady GaGa wilde hoi tegen je zeggen? Dat is wel heel vet eigenlijk. ;o
    Nee, ik ken hem. Hij dwingt haar dan gewoon -arme Gaga-. Hij had m&g of vip ofzo, en dan loopt hij daar ook weer stoer over te doen.

    Maar hij is gewoon zo koppig, net als ik. Als hij vind dat hij niets fout heeft gedaan, dan is dat ook zo :\


    Wie du mir, so ich dir.

    Carcass schreef:
    What an ass.
    Zeg maar tegen hem dat als hij écht wat belangrijks wil zeggen, hij je niet drie dagen moet laten wachten nadat jij je helemaal zorgen gaat maken.
    Hij voelt zich al schuldig en heeft al sorry gezegd. Maar schijnbaar snapt hij het nog steeds niet echt x.x


    Wie du mir, so ich dir.

    jongens zijn jongens, ik denk niet dat ze zoiets kunnen begrijpen.

    -een jongensding-


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik zou ook kwaad zijn eerlijk gezegd ;x


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik zou idd ook boos zijn.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    begint zijn naam met een S ? Ö


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Funk schreef:
    begint zijn naam met een S ? Ö
    Ghehe nee wie had jij in gedachten dan (nerd):Y)?


    Wie du mir, so ich dir.

    Carcass schreef:
    What an ass.
    Zeg maar tegen hem dat als hij écht wat belangrijks wil zeggen, hij je niet drie dagen moet laten wachten nadat jij je helemaal zorgen gaat maken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ghehe nee wie had jij in gedachten dan (nerd):Y)?


    Haha, Sergio die is precies hetzelfde omschreven haha


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    KirstenSnaps schreef:

    En ik heb een tip voor jullie. Word nooit beste vrienden met een jongen als hij op zijn minst niet 100% homo is, anders kan je ervan uit gaan dat het 3 x niks word .__.


    Ghehehe, die vond ik grappig, mijn beste vriend is een jongen *duh* en hij doet hetzelfde (nerd) Ik ben het dus met je eens.

    Hij is inderdaad wel een lul, alsof hij je berichten niet had gezien. Maar het zijn jongens, die zijn meestal vrij lomp in dit soort dingen, begrijpen niet dat je bezorgd was.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    katrnaSOUNDS schreef:
    Ik zou ook kwaad zijn eerlijk gezegd ;x


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Lekker dan >.<


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Haha, ik ga een homo zoeken als beste vriend. _O_ Nein, maar ik vind wel dat je gelijk hebt. Ik zou me ook enorm veel zorgen maken, en als hij dan een paar dagen later zegt dat hij het niet door had dat je die smsn had gestuurd, en je zorgen maakte, dan zou ik gewoon helemaal boos zijn. --'


    Some people make the world special just by being in it