• ???
    Whut.
    Mijn iPod de batterij was op en toen ik hem in de oplader zette, deed ie het nog steeds niet. Dus ik druk tegelijker tijd op het middelste knopje en het onderste, waarna hij aangaat. Alleen nu stond er: OK to disconnect.
    En ik snap het niet. Ik heb hem er al uitgehaald, alle knopjes aangeraakt en zo en ik snap het nieeeet.
    Wie weet wat ik moet doen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Staat hold er nog op? Dan moet je die eerst even van hold afzetten en dan op het 'play' knopje drukken. Anders weet ik het ook niet..


    your eyes are like stars in the night.

    Euhm, mijn vriend had dat ook en heeft gewoon zijn iPod gereset. En toen deed ie het weer, maar ik zou dat niet meteen doen =P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    i haven't got an ipod :3
    so i can't help you :3
    sorry!

    Tranquillity schreef:
    Euhm, mijn vriend had dat ook en heeft gewoon zijn iPod gereset. En toen deed ie het weer, maar ik zou dat niet meteen doen =P

    Hoe kan je resetten dan?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik weet niet hoe lang je je iPod al hebt? Die batterijen schijnen namelijk na 2 jaar leeg te zijn.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    Ik weet niet hoe lang je je iPod al hebt? Die batterijen schijnen namelijk na 2 jaar leeg te zijn.

    ._. Ik heb hem volgens mij twee jaar. o-o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    L0VEDRUNK schreef:
    (...)
    Hoe kan je resetten dan?

    Geen idee? :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right