• Vandaag hadden we examenstunt, en geen flauwe, maar een leuke! Ghehe.
    'S ochtends hadden ze heel de benedenverdieping vol met rook gespoten, je zag echt geen steek :'D En ze hadden de leraren ontvoerd en ergens gedropt.
    En toen in de pauze begon er een grote schuimparty! Het schuim kwam tot aan onze knieeën soms zelfs schouders, en iedereen die het aandurfde om mee te doen was helemaal doorweekt :'D Er werd vette muziek gedraaid en wij waren gewoon gebleven ipv Nederlands en onze mentor vond het goed :Y) Alleen bijna heel de klas was zo nerd om naar NL te gaan en ook niet mee te komen doen -.- Maar toen moesten ze stoppen want er kwamen vestigingssollicitanten ofzo :'D En toen hadden ze alle schuim maar op de auto's van de leraren gegooid, en wij waren helemaal zeikersnat. En toen mochten we een uur eerder naar huis :Y)
    Nog 2 jaar en dan doe ik ook examenstunt, en wij gaan er gewoon voor zorgen dat alle lessen wel uit moeten vallen :'D

[ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 13:27 ]

Everything means nothing, if I ain't got you.

Wij hadden dat vandaag ook - echt verschrikkelijk saai. Proud to be fout, hoe vaak is dat al gedaan? Het was wel grappig te zien hoe gek ze de leraren kregen bij filmpjes en dergelijke. Er gingen ook mensen zingen, zo vals. Het was echt een mislukking, en je mocht ook niet naar huis ofzo ._.
    Nouja, hopelijk volgend jaar een leukere, en over twee jaar sowieso een coole want dan ben ik aan de beurt, haha!

How awful that must feel. Being normal? Ugh.

In België doen ze niet aan examenstunten, wel aan chrysostomos of de 100-dagen (dat is hetzelfde.) (nerd)

Only losers can act the way you do

Joy is badass. :3 Haha, onze examenstunt was echt stom, maar die van jullie klinkt echt geweldig 8D

You move me ......... Kurt

Pffff.. wat ben ik jaloers op jou dat ze dat op jou school wel doen.
    Mijn school is saai :S

You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

AHAHAHAHAHAH GEWELDIG!

I'm a little bit lost without you <3

Virtus schreef:
    In België doen ze niet aan examenstunten, wel aan chrysostomos of de 100-dagen (dat is hetzelfde.) (nerd)

None but ourselves can free our minds.