• Ja, zouden jullie het dan uitmaken?
    Als hij een keer vreemd zou gaan?
    Ik bedoel daarmee zoenen en je hebt al een lange relatie..
    Uitmaken of niet?

    Ik heb niet zo'n probleem, dus ga je advies niet richten op mij ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    PUKKELxDING schreef:
    Hmm.. grappig. Degenen die hier wel een lange relatie hebben, lijken allemaal nee te antwoorden, en degenen die geen relatie/een korte relatie hebben, lijken allemaal ja te antwoorden. Dat viel me even op =']

    ^Viel mij dus ook al op x'D


    ars moriendi

    Hmm weet ik niet
    ligt eraan hoe het gebeurd is
    als hij dronken is en het gebeurde per ongeluk dan krijgt hij een tweede kans
    maar als hij gwn nuchter was en het erom deed
    dan mag hij ophoepelen


    Why don't you break my heart

    Geen idee, moet me in die situatie bevinden dan (:


    I live for the applause, you will die for it.

    In de relatie die ik nu heb wel, meteen!
    Maar in een andere relatie zou ik waarschijnlijk gewoon doen of ik achterlijk ben, en hem daarna 10x zo hard en pijnlijk terugpakken. (:


    Scream for mercy!

    Pff ik dacht even dat Jeroen vreemd was gegaan ! ;o

    Maar ik zou het niet uitmaken denk ik.. Gewoon laten weten dat ik het echt niet tof vind en hij moet heel erg zijn best doen om mijn vertrouwen terug te winnen zegmaar.


    -

    DutchAngel schreef:
    Hmm weet ik niet
    ligt eraan hoe het gebeurd is
    als hij dronken is en het gebeurde per ongeluk dan krijgt hij een tweede kans
    maar als hij gwn nuchter was en het erom deed
    dan mag hij ophoepelen


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik weet niet ligt aan de situatie denk ik

    Ik zou het niet doen. Mensen maken fouten, die soms niet meer rechtgezet kunnen worden. Maar als het hem echt spijt, ga ik mijn relatie er daardoor niet laten vergooien, dan geef ik hem echt wel een tweede kans.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    zoenen ?
    nee eerlijk gezegd niet

    als hij na het kussen van dat meisje terug naar jou komt moet het zijn dat hij nog steeds jou verkiest boven alles van meisjes die hier rondloopt?


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Meh, ik weet niet.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 14:56 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik zou het uitmaken,als hij zo iets doet dan geeft hij niet echt om me.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zou tijdelijk het vertrouwen in hem kwijt zijn en me gekwetst voelen. Maar als hij naar mij toe komt en eerlijk zegt dat het hem spijt, dan kan ik hem vergeven.
    Niet gelijk hoor, hij zal toch eerst moeten bewijzen of hij echt van me houdt.
    Maar volgens mij is bij de relatie waar ik nu in zin geen probleem, want hij gaat niet vreemd én hij is heel lief.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Nee, maar ik zou er wel eens goed mee praten en hij kan ook goed zijn best doen om mijn vertrouwen terug te winnen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Genius schreef:
    Pff ik dacht even dat Jeroen vreemd was gegaan ! ;o

    Maar ik zou het niet uitmaken denk ik.. Gewoon laten weten dat ik het echt niet tof vind en hij moet heel erg zijn best doen om mijn vertrouwen terug te winnen zegmaar.

    hahah nee joh :'D
    jeroen zou nooit vreemdgaan :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja, denk ik.. Ik zou instorten moest ik dat te weten komen, maar ik denk niet dat ik zonder hem zou kunnen.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 17:17 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right