• Ja, zouden jullie het dan uitmaken?
    Als hij een keer vreemd zou gaan?
    Ik bedoel daarmee zoenen en je hebt al een lange relatie..
    Uitmaken of niet?

    Ik heb niet zo'n probleem, dus ga je advies niet richten op mij ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Echt wel. Ik zou 'm gelijk dumpen. Hoe durft 'ie.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dumpen. Dat slaat toch nergens op dat hij achter je rug met iemand anders gaat. Daar zou ik het dus echt van krijgen. Nee, wie wil er nou zo'n vriendje?


    And in that moment, we were infinite.

    Ik weet niet of ik het zou uitmaken, maar ik zou hem in ieder geval niet meer vertrouwen. Hij zou dan heel wat moeten zodat ik hem zou vergeven.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 22:20 ]

    Ja want als ie het 1 keer kan flikken kan een tweede keer ook. En 'ik was dronken' neem ik niet als excuus.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denk het niet. Maar dan moet hij wel heel erg zijn best doen om het goed maken en zweren dat hij echt niet verliefd is op dat meisje.


    Life is hard and then we die

    Ik heb echt geen idee wat ik zou doen. Ik denk dat ik iig boos zou worden hem voor minimaal 1 week negeer en daarna ga vragen waarom hij het deed.


    Het komt wel goed schatje <3

    Ik zou eerst naar de situatie vragen, maar uiteindelijk met het zicht op zelfbehoud het uitmaken. Ik weet dat als ik het niet zou uitmaken ik er kapot aan zou gaan.


    Your make-up is terrible

    Natuurlijk, hij kan niet met mijn gevoelens blijven spele ö


    Your Butt is Mine!

    Tuurlijk,
    ik zou hem meteen dumpen.
    Dan verlies je toch al je vertrouwen in hem?


    "Don't look back, you're not going that way."

    PUKKELxDING schreef:
    Ik denk het niet. Maar dan moet hij wel heel erg zijn best doen om het goed maken en zweren dat hij echt niet verliefd is op dat meisje.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Hmm.. grappig. Degenen die hier wel een lange relatie hebben, lijken allemaal nee te antwoorden, en degenen die geen relatie/een korte relatie hebben, lijken allemaal ja te antwoorden. Dat viel me even op =']

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 22:21 ]


    Life is hard and then we die

    stiekem dacht ik dat het over jeroen ging :x, toen ik de titel zag :x,

    maar... ik zou het niet uitmaken, maar wel even goed laten merken dat ik het niet leuk vind :3
    en als hij het vaker doet, maak ik het uit.

    Predictable schreef:
    Ik weet niet of ik het zou uitmaken, maar ik zou hem in ieder geval niet meer vertrouwen. Hij zou dan heel wat moeten zodat ik hem zou vergeven.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    PUKKELxDING schreef:
    Hmm.. grappig. Degenen die hier wel een lange relatie hebben, lijken allemaal nee te antwoorden, en degenen die geen relatie/een korte relatie hebben, lijken allemaal ja te antwoorden. Dat viel me even op =']

    Ja haha, mij ook. Ik zou het ook niet uitmaken, want ik hou veel te veel van 'm. Maar hij moet wel voelen dat dat absoluut niet weer kan gebeuren. Vind ik dan. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee, zou ik niet doen. Ik ben zo'n wraakpersoontje, dus waarschijnlijk zou ik niks te zeuren hebben :$.. Ik zou wel mijn vertrouwen enorm schaden, maar hem nog een kans geven.

    Ligt natuurlijk ook aan de hele situatie.


    ars moriendi