• Ja, ik ben erachter gekomen dat een ex-vriendin vorige week ontmaagd is in een schuurtje terwijl ze dronken was. Een halve week daarna heeft ze het weer met iemand anders gedaan. Op school zag een meisje ook dat ze de verpakking van een morning after pil had weggegooid. Like, ze is 14.
    Maar ik dacht echt van: Echt waar? Dat meen je niet. Want in de brugklas waren we nog heel goede vrieninnen, maar ze is sind dit nieuwe schooljaar onwijs veranderd.


    it's so empty living behind these castle walls

    Irgendwann schreef:
    De manier hoe iemand ontmaagd word of wanneer je pas seks mag hebben, daar vind ik persoonlijk over dat niemand daar regels over moet opstellen, zoals bv. alleen met je vriend/vriendin. -Omdat elke persoon anders denkt over seks en ontmaagd worden-
    maar de manier waarop zei het doet, tsja...dat is alleen maar voor de aandacht en waarschijnlijk in de hoop dat ze "stoer" wilt worden in de ogen van de anderen.


    Amen. _O_


    Scream for mercy!

    Als ik heel eerlijk ben, ik ben 13 en ben op vrijdag 13 november 2009 ontmaagd door een persoon waar ik nu nog steeds heel gelukkig mee ben. Voor die vrijdag waren we al zo'n 3 maanden met elkaar bezig? We hebben elkaar niet gevraagd, het is gewoon vanzelf zo gegroeid en we houden nu Friday the 13th in ons hoofd. Overmorgen hebben we een halfjaar :'D

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 20:52 ]


    a figment of your imagination

    Aye schreef:
    Als ik heel eerlijk ben, ik ben 13 en ben op vrijdag 13 november 2009 ontmaagd door een persoon waar ik nu nog steeds heel gelukkig mee ben. We hebben elkaar niet gevraagd, het is gewoon vanzelf zo gegroeid en we houden nu Friday the 13th in ons hoofd. Overmorgen hebben we een halfjaar :'D
    Zoiets vind ik dan weer anders, want je bent verliefd op elkaar. En ik vind dat seks in de liefde altijd kan, hoe oud je ook bent.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ach, de wereld is gewoon klote; deal with it. Als zij zo nodig ontmaagd worden als ze 14 zijn, is dat hun probleem. No offence 2 you ofzo, maar maak je er niet druk om, t'is dom, akkoord, maar wat ga je d'r aan doen?


    Hellz Yeah, Bitch.

    Washington schreef:
    (...)Zoiets vind ik dan weer anders, want je bent verliefd op elkaar. En ik vind dat seks in de liefde altijd kan, hoe oud je ook bent.


    Dat is waar, ik doe het echt met liefde. Bij mij op school zit er een meisje in de eerste en die heeft met een jongen uit de vierde (mijn vriend zit ook in de vierde, is 16) maar die personen zijn niet echt geliefd op school. 't Schijnt dat ze, nu ze nog nieteens een week hebben, al met elkaar naar bed zijn gegaan.


    a figment of your imagination

    Aye schreef:
    Als ik heel eerlijk ben, ik ben 13 en ben op vrijdag 13 november 2009 ontmaagd door een persoon waar ik nu nog steeds heel gelukkig mee ben. Voor die vrijdag waren we al zo'n 3 maanden met elkaar bezig? We hebben elkaar niet gevraagd, het is gewoon vanzelf zo gegroeid en we houden nu Friday the 13th in ons hoofd. Overmorgen hebben we een halfjaar :'D
    Jep, ik was ook 13. En ik heb daarna nog een relatie van 14 maanden met die persoon gehad. Weetje, het hoeft niet erg te zijn om vroeg ontmaagd te worden, als je het maar met een reden doet die voor jou goed voelt.


    Life is hard and then we die

    Hiphopqueen schreef:
    leeftijd wordt steeds jonger.

    Ik heb nu ook twee maanden een hele lieve vriend, maar we zijn nog nooit verder gegaan dan zoenen. Het is niet dat ik dat niet wil of dat hij dat niet wilt, maar omdat ik daar gewoon nog niet klaar voor ben. Ik vind het trouwens superlief van hem dat hij op mij wilt wachten, aangezien hij achttien is, dus sneller verder gaat met een meisje.

    Ik vind wat zij doet trouwens écht achterlijk. Dat je op je veertiende jezelf al zo naar de kloten zuipt en vervolgens met een jongen naar bed gaat, kom op zeg! Wat voor een leven heb je dan?

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 21:53 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Irgendwann schreef:
    De manier hoe iemand ontmaagd word of wanneer je pas seks mag hebben, daar vind ik persoonlijk over dat niemand daar regels over moet opstellen, zoals bv. alleen met je vriend/vriendin. -Omdat elke persoon anders denkt over seks en ontmaagd worden-
    maar de manier waarop zei het doet, tsja...dat is alleen maar voor de aandacht en waarschijnlijk in de hoop dat ze "stoer" wilt worden in de ogen van de anderen.

    I agree with that, though.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Aye schreef:
    Als ik heel eerlijk ben, ik ben 13 en ben op vrijdag 13 november 2009 ontmaagd door een persoon waar ik nu nog steeds heel gelukkig mee ben. Voor die vrijdag waren we al zo'n 3 maanden met elkaar bezig? We hebben elkaar niet gevraagd, het is gewoon vanzelf zo gegroeid en we houden nu Friday the 13th in ons hoofd. Overmorgen hebben we een halfjaar :'D

    Daar gaat het hier niet over. We hebben het gewoon over het feit dat zo'n meisje eerst dronken ontmaagd wordt (is het dan niet speciaal meer?) en dan na een paar dagen, wéér het gaat doen, met een ander.
    Shit, dit kwam een beetje aanvallend over hè?:X
    Nouja, ik ben wel blij voor je dat jij het tenminste met een goede reden hebt gedaan, en je alsnog gelukkig bent met hem! (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Zo gaat het wel meer tegenwoordig.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Flynn schreef:
    ...


    Hope goes lost but never dies.

    Ieuw ik denk er nog niet eens over na zo vroeg ontmaagd te worden. Ik ben nu 15 maar ik wacht er dus nog wel wat jaartjes mee. En trouwens, als je dronken bent en in een schuur klinkt ook niet echt geweldig. En het al snel daarna nog met een ander doen... Het klinkt waarschijnlijk heel cliché maar die eerste keer moet toch voornamelijk voortkomen uit liefde. En zeker niet gedwongen worden, het eigenlijk niet willen, er niet goed over nadenken of het maar doen omdat iedereen het doet ofzo.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Ik was 14, toen ik het me vriend deed.
    Maar daar heb ik nog steeds mee..
    maar ik snap niet dat ze het dronken doet.
    En daarna met nog iemand ;S
    Kun je zien dat mensen veranderen..


    "Don't look back, you're not going that way."

    Kleine meisjes worden groot. en sommige helaas ook een stuk dommer


    And in that moment, we were infinite.