• Ja, ik ben erachter gekomen dat een ex-vriendin vorige week ontmaagd is in een schuurtje terwijl ze dronken was. Een halve week daarna heeft ze het weer met iemand anders gedaan. Op school zag een meisje ook dat ze de verpakking van een morning after pil had weggegooid. Like, ze is 14.
    Maar ik dacht echt van: Echt waar? Dat meen je niet. Want in de brugklas waren we nog heel goede vrieninnen, maar ze is sind dit nieuwe schooljaar onwijs veranderd.


    it's so empty living behind these castle walls

    achja, ze moet het zelf weten. Maar ik zou het nooit doen...

    jaah, ik vind het ook raar, en dan ook nog zeggen ''ik was dronken'' dan denk je ook van, nee dat is normaal als je 13/14 ben..pfff jezus.


    ailoveejoee.

    T_T
    Laat haar doen wat ze niet laten kan, en haar op haar eigen manier laten genieten van haar leven, wat jullie misschien wel als het verneuken ervan zien.
    Uhgg... -.-


    Scream for mercy!

    Wtf O_o


    I don't need words to feel those lips.

    Ik heb onlangs tienermoeders op vt4 gevolgd en dat is echt zielig er is er eentje die al 14 jaar en zwanger was,ik wil dat mijn eerste keer speciaal is en dat ik die al lang genoeg ken,misschin als ik 20 ben ofzo
    Ja ik klink ouderwets aar zo denk ik dus


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik zou zoiets niet doen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik vind dat echt dom
    je moet pas sex met iemand hebben als
    ten 1e; het je vriend/vriendin is
    ten 2e; JIJ er klaar voor bent
    En ten 3e; als je diegene echt vertrouwd en het gewoon in een HUIS is, en niet in een vies schuurtje

    bah ik walg van zulke mensen


    I solemny swear i am up to no good

    Wat een geweldige eerste keer moet dat geweest zijn! Echt om nooit meer meteen te vergeten...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    HelloMyHate schreef:
    bij ons op school zijn er zelfs die op hun 14 voor geld seks hebben, en ééntje die op haar 12de ontmaagd werd


    Zie hier de definitie van een slet.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    MakeAWave schreef:
    Ik heb onlangs tienermoeders op vt4 gevolgd en dat is echt zielig er is er eentje die al 14 jaar en zwanger was,ik wil dat mijn eerste keer speciaal is en dat ik die al lang genoeg ken,misschin als ik 20 ben ofzo
    Ja ik klink ouderwets aar zo denk ik dus
    Ik hou ook van dat ouderwetse c:


    I live for the applause, you will die for it.

    Die persoon heeft dan gewoon misbruik van haar gemaakt terwijl ze dronken was.
    Like, ik zou nooit een meisje fücken terwijl ze dronken is. :l


    I hope you die :3

    ik wil wel ff duidelijk maken:
    je hoeft niet perse een slet zijn als je zwanger bent ofso, dat hoeft(ja lees dat onderstreepte woord even goed voordat er onnodige conclusie's worden getrokken:)) niks met sex met een wildvreemde te maken, dat kan te maken hebben met een ONGELUKJE< dus dat je bijvoorbeeld je Pil perongeluk vergeet of verkeerd slikt(vraag me niet hoe) of een condoom dat gescheurd is of verkeerd is om gedaan ;)

    Dr phil has spoken

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 20:33 ]


    I solemny swear i am up to no good

    I don't need sex.
    Life fucks me up whenever it can.


    I've got your back like a bra strap.

    De manier hoe iemand ontmaagd word of wanneer je pas seks mag hebben, daar vind ik persoonlijk over dat niemand daar regels over moet opstellen, zoals bv. alleen met je vriend/vriendin. -Omdat elke persoon anders denkt over seks en ontmaagd worden-
    maar de manier waarop zei het doet, tsja...dat is alleen maar voor de aandacht en waarschijnlijk in de hoop dat ze "stoer" wilt worden in de ogen van de anderen.

    Lagoon schreef:
    Zulke mensen zitten er bij ons ook op school ja. Ik vind het best wel zielig.