• Een jongen... Ja :'D!
    Het was bij gym en we speelden slagbal. (Leuk joh!)
    Nou, hij noemde me eerder op de dag al stonedhoofd omdat ik altijd vrolijk ben, haha. Maar anyway, hij plaagt alleen maar hoor. Dus net toen ik wilde slaan riep hij me en sloeg ik hoog, waardoor hij men bal ving. Ik werd boos op hem en wilde naar hem toe lopen om hem in zn ballen te trappen. Hihi, nu word het grappig.
    Toen ik bij hem aankwam en ik hem wilde schoppen, pakte hij men been en liet mij door de gymzaal lopen. Hihi, dát vond ik achteraf best grappig. Hij draaide me opeens om en trok aan mijn been. Toen verloor ik mijn evenwicht en viel op hem. Languit. God, dat was wél genant.
    Hebben jullie wel eens iets genants meegemaakt?


    Beautiful people, are people who smile.

    Zo veel genante dingen ._.


    your eyes are like stars in the night.

    oh ja, heel veel. Maar momenteel herinner ik me geen. Misschien dat ik later wat terug weet. xD


    Take me to wonderland

    dat is ... gezellig :')
    en zoveeel zaken :') heb ooit tegen iemand die vroeger zelfmoordneigingen heeft gehad gezegd toen hij beetje hyperactief was : heb je soms te veel pilletjes genomen ? oh ik schaamde me zo D:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Haha, lol :'D

    Ja vast wel, maar ik kan het me even niet meer herinneren.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    als ie knap is, dan ben ik nu jaloers =)

    Oh ik weet weer eentje. Was echt zo'n stomme uitspraak.
    Nou ik ken iemand en die is wat molliger dan de anderen en ze zei dat haar ouders niet graag koken, waardoor ze veel op restaurant en van die dingen gaan. En ik zei daar doodkalm tegen: "Dat zie ik aan je."
    Ik had meteen heel veel spijt en ik me maar excuseren tegen haar, dat ik het zo niet bedoelde. En dat ik het er perongeluk uitflapte.
    Uiteindelijk moest ze er zelf heel erg om lachen. xD

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 19:08 ]


    Take me to wonderland

    Poseidon schreef:
    Zo veel genante dingen ._.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    haha
    ja idd
    laatst liep ik in de gang naast mijn vriendin en zo'n jonge achter me noemt me altijd luciferbeentje dus hij trapte tegen mijn voeten aan om me proberen te tackelen wat niet lukte is het pauze ik tegen mijn vriendin "hij probeerde me te tackelen. wat niet lukte" loopt hij op me af begint alles te draaien lig ik op de grond.. dat was vaag..


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    mijn hele leven is genant... :$


    The grass is not always greener on the other side

    haha
    ooohh jaa heb ik ook wel hoor(A)


    Why don't you break my heart

    Hahaha, lekker voor hem.


    it's so empty living behind these castle walls

    tuurlijk mijn leven zit vol genante dingen.
    Ingekorte versie van een perfect voorbeeld:
    Voor een weddenschap had ik een keer beloofd een handtekening te vragen aan een jongen die ik amper kende. Ik durfde eerst niet en heb het iemand anders laten doen. Vervolgens dacht die jongen dat ik hem stalkte en adoreerde ofzo. Daarna durfde ik niks meer tegen hem te zeggen Een paar maanden later durfde ik het verhaal pas aan hem uit te leggen, en die conversatie was ook al genant. Toen ik eindelijk met hem gepraat had noemde mijn vriendin (waarmee ik die weddenschap dus had) me "gekke kip".

    En zo kwam ik aan mijn naam.
    Achteraf vind ik het hele verhaal wel helemaal geweldig!:P


    Felix

    Poseidon schreef:
    Zo veel genante dingen ._.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Poseidon schreef:
    Zo veel genante dingen ._.


    *insert philosophical cringe expression here*

    leuk toch...als hij schattig is...;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.