• Omdat jullie een uitgebreid verslag wouden over het concert van Valerius van 8 mei in Amersfoort…

    We waren er al om half 8 terwijl het pas om 8 uur begon. Kay liep buiten en we durfden eerst niet echt er heen te gaan, ookal was het Arianne haar 8e keer dat ze naar Valerius ging x’D Kay ging weer naar binnen en toen kwam Xander die ons aankeek en lachte.

    Toen we eindelijk naar binnen mochten was er eerst een DJ waar niks aan was, daarna kwam het voorprogramma, Keningston. Ik vond de band niet zo heel geweldig en de muziek stond echt veelte hard dus we hadden daar niet veel van meegekregen. Na Keningston kwam die DJ weer zodat ze het podium konden ombouwen. Fee, Kyara, Sharona, Arianne en ik begonnen met ballonnen, slingers en lichtstaafjes uit te delen aangezien Jesse (de zanger van Valerius) jarig was en we hem wouden verrassen. Gelukkig was iedereen er enthousiast over en wou iedereen mee doen. Toen kwam eindelijk Valerius op. Jesse kwam als laatste en toen hij op kwam gooide iedereen ballonnen en slingers op het podium en gingen we happy birthday zingen, wat hij echt helemaal geweldig vond! =D

    Kay en Jesse begonnen te vertellen dat ze het heel vet vonden dat ze wat bekende mensen zagen (en toen wezen ze naar ons :3). Ze speelden de nummers Luck, Tonight, Whenever, The Only One, Just Say Yes, Wait A Minute, Green Light, Gonna Get It, Stop Trying, She Doesn’t Know, Sunday, Incomplete, Show Is Done en New York. Het was echt een geweldig optreden. Jesse had eerst niet zo zin om op te treden op zijn verjaardag maar door die actie vond hij het ineens super leuk! ^^ Hij liet zich ook halverwege helemaal gaan, dat doet die niet zo snel bij een optreden.

    Tussen de nummers Sunday en Incomplete begon Kay te vertellen dat ze een verrassing hadden voor Jesse’s verjaardag en dat het licht uit moest. Dus het licht ging uit en toen kwam Jesse’s moeder met een taart met 25 kaarsjes aan het podium opgelopen en Jesse’s reactie was echt geweldig! x’D Hij had het helemaal niet verwacht en vond het ook heel leuk. Toen zijn moeder het podium af was wou Jesse net verder gaan met het optreden alleen toen zei Xander ineens: “Ho ho Jesse wacht even” en keek die met zo’n grijns. Kay begon toen ook: “Ja Jesse we hebben nog een verrassing voor je…” *wees naar ons* dus Fee, Arianne en ik het podium op met het verjaardagsboek voor Jesse die ik had gemaakt waarin allemaal berichtjes en foto’s stonden van fans. Fee vertelde er wat over en ik gaf hem het cadeau. Hij was eerst helemaal verbaasd toen die het cadeau zag en gaf ons zo 3 kussen! (:9~) Daarna pakte hij het cadeau uit en zag die het boek wat die echt heel leuk vond! ^^

    Toen we het hadden gegeven en van het podium af waren deden ze hun laatste 3 nummers nog en gingen van het podium. Uiteindelijk kwamen ze nog een keer terug om nog 1 keer het nummer The Only One the spelen als toegift en dat was echt helemaal geweldig! :3 Alle 4 lieten ze zich helemaal gaan en het zag er echt geweldig uit! <3

    Na de show kwamen ze in de hal nog signeren en toen zijn we met onze hele groep op de foto geweest en hebben we nog een tijdje met ze staan praten. (:

    Het was echt een geweldige avond en ik had later nog een berichtje van Jesse dat die het boek heel erg leuk vond en er heel erg blij mee was! ^^

    Filmpjes:
    Jesse’s opkomst met de ballonnen
    Green Light
    Jesse’s mama komt op het podium
    Wij op het podium om Jesse’s cadeau te geven

    De foto’s:
    Kay & Jesse
    Xander
    Valerius
    Kay & Jesse
    Jesse
    Kay & Jesse
    Jesse
    Kay
    Jesse’s reactie wanneer hij zijn moeder met de taart ziet x’D
    Jesse en zijn mama :3
    Jesse, zijn mama en de taart
    Wij op het podium om Jesse’s cadeau te geven
    Kay & Jesse
    Georgy
    Sharona, Kay, Arianne, Jesse, Anne, Xander, Georgy & Kyara


    dream, dare, fly!

    Awh, het klinkt echt superleuk! Ik ben zo blij voor je <3

    Wauw wat ontzettend stoer voorje dat het zo tof was! En wat leuk dat jullie op het podium zijn geweest en hij je cadeau zo leuk vond!! Ik zei toch dat het allemaal wel goed zou komen :3 ghehe, hoe is het trouwens uiteindelijk nog met je vader afgelopen?

    xx.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ohmygosh, echt awesome ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    KirstenSnaps schreef:
    Wauw wat ontzettend stoer voorje dat het zo tof was! En wat leuk dat jullie op het podium zijn geweest en hij je cadeau zo leuk vond!! Ik zei toch dat het allemaal wel goed zou komen :3 ghehe, hoe is het trouwens uiteindelijk nog met je vader afgelopen?

    xx.


    Thx haha jaah je had helemaal gelijk! ^^
    Nou met mijn vader ging het gisteren iets beter, hij heeft hele zware medicijnen en is aan de morfine voor de pijn... Alleen vannacht ging het weer heel slecht en nu is die tegen half 1 naar het ziekenhuis gebracht en vanavond word die geopereerd :/

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 16:44 ]


    dream, dare, fly!

    Valerius schreef:
    (...)

    Thx ^^
    Nou met mijn vader ging het gisteren iets beter, hij heeft hele zware medicijnen en is aan de morfine voor de pijn... Alleen vannacht ging het weer heel slecht en nu is die tegen half 1 naar het ziekenhuis gebracht en vanavond word die geopereerd :/
    ahw, nou ik hoop dat het allemaal goed komt en dat hij zich snel weer beter voelt! <3


    Wie du mir, so ich dir.

    :9~:9~:9~:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?