• jaa, kheb het gewoon gekopiert van het sticky.

    Naam: M.

    Leeftijd: - (Bijna - 23 mei.)

    Woonplaats: -

    Kort iets over mezelf: Tjaa, wat moet ik zeggen. Ik ben Miecha, hou van Justin Bieber, Cristian Beadles, Merel van Houts, Bill Kaulitz, achtbanen. Moet je meer weten? khoor t wel.

    Stand alones:
    *Fino Mai, Lovestory met een Italiaans tintje.

    Fanfictions:
    *Nope.

    Lopend verhaal:
    *Justin Bieber Een story van Justin Bieber die hopeloos verliefd wordt op Roxy Tennis, maar die niet even goed samen kunnen praten.
    *Space Mountain; Mission 2 Een tragisch verhaal, verteld door 4 vrienden, later door een meisje zonder benen. Kan sporen van Twilight bevatten.
    *Proloog Space Mountain; Mission 2*
    Duizenden mensen waren bij het ongeluk.
    Tientallen mensen waren in het ongeluk.
    éen persoon overleefde het; IK.

    Een maand geleden gingen ik, Linsey, Luther en Tom naar Disneyland Paris. Vol moed gingen we in Space mountain; Mission 2. Ik ben de enige die het kan navertellen, zonder benen.
    *Bekijk de trailer van Space Mountain; Mission 2*
    Space Mountain; Mission 2 Trailer
    *New city, new life[TH] A Bill Kaulitz story
    *Proloog New city, new life [th]*
    Het stille verlegen meisje Jikke verhuist voor de zoveelste keer. Als ze hoort dat het huis waar ze in wonen niet tijdelijk is, vind Jikke het tijd voor een verandering. Ze zet haar Mozart-cd's op internet en koopt alle cd's van Tokio Hotel die ze maar kan vinden. Ook gooit ze de verlegen look opzij en wordt ze de bitch van de school. 1 jongen kan het waarderen, en bewonderd Jikke dan ook. Ze worden vrienden, maar blijft het daarbij?
    *The girl on the white horse [Ft. Justin Bieber, Cristian Beadles en Merel van Houts]
    *A word, much broken
    *Proloog A word, much broken*

    a word, much broken, more than we want. We want to live happily, and look over the difficult things in our lives. But you can not over look, not because I have it. Cancer, it's always with you. It makes much broken, only the thought that al you ever not anymore.

    Het maakt zoveel kapot, meer dan je denkt. Ik zit zelf in zo'n situatie. Mijn leven hangt af van een meisje, Lily. Zij kan mij redden, zij is mijn lot.
    Een mooi verhaal, vind ik zelf.
    *Somany things that people destroy
    Vervolg op; A word, much broken.
    *Proloog Somany things that people destroy*
    Het meisje met het masker
    Ja dat is zij
    Geen enkel moment kijkt ze blij
    Als iedereen lacht
    Ziet zij daarvoor geen kracht
    Ze blijft stil
    Van binnen een hard gegil
    Niemand die het hoort
    Haar hart is doorboord
    Ze kijkt omhoog
    Denkend hoe het daar zal zijn
    Mischien is daar geen pijn
    Daar zou ze willen zijn

    Maar ondanks haar pijn en verdriet
    Gaat ze door met leven
    Hopend dat haar ooit nog geluk word gegeven
    Wat een kracht, het is een pracht

    Mischien komt er ooit een moment,
    Dat ook zij het geluk kent

    Hopend op dat geluk zal ik blijven doorzetten
    Nee door die laffe mensen laat ik mij echt niet pletten!
    Valery ziet het niet meer zitten als haar vriendin Sascha verhuist naar Nashville, en zij alleen in Atlanta blijft. Gelukkig heeft Valery het adres van Sascha en blijft ze brieven sturen, en drinkt ze het leven weg. Als ze met haar stomdronken kop dan ook nog achter het geheim van een vriend komt, is ze nergens meer geliefd.

    *Het Masker Ft. Tokio Hotel, Justin Bieber, Cristian BeadlesEen rare combinatie die erg leuk uitpakt.
    *Proloog Het masker*
    twee meisjes ontmoeten 2 jongens, en al snel komen ze erachter dat ze zichzelf niet zijn. Ze gaan op onderzoek, en dat levert veel problemen op.
    *Klik hier voor de trailer*

    Dat was het.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 12:26 ]


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.