• Ik heb zooo een mooi liedje gevonden op youtube. Echt, het is zooo mooi, ik krijg er zelfs tranen van in men ogen en dat heb ik helemaal niet snel:

    http://www.youtube.com/watch?v=NXS2StmIelw&feature=email

    Kga de songtekst er ook even snel bij opzetten:

    Ich lebe für dich.
    Ich ertrinke in dir.
    Doch deine Augen sehn weg wenn ich mich in dir verlier.
    Unerreichbar nah spielst du mit mir.
    Spürst du das nicht?
    Rette mich...

    Ich würde sterben für dich.
    Sterben für dich.
    Warum siehst du das nicht?
    Ich würde sterben für dich.
    Sterben für dich.
    Warum fühlst du nicht wie ich?

    Du tust mit so weh.
    Dieser Schmerz ist dein Fluch.
    Doch um Hilfe zu flehn da fehlt mir der Mut.
    Berühr meine Hand und alles wird gut.
    Doch du tust das nicht.
    Rette mich...

    Ich würde sterben für dich.
    Sterben für dich.
    Warum siehst du das nicht?
    Ich würde sterben für dich.
    Sterben für dich.
    Warum fühlst du nicht wie ich?

    Ich würde sterben für dich.
    Warum, warum, warum fühlst du das nicht?
    Warum liebst du mich nicht?
    Spürst du das nicht?
    Ich würde sterben nur für dich.

    OKee geloof het of niet, maar er zijn dus echt wel mensen die heel hard om Bill geven en hun leven voor hem zouden geven.
    Het is niet omdat jullie dat niet doen, dat dat raar is, want er zijn VEEL raardere dingen op de wereld.
    & ik vind dat Jietske ook gelijk heeft, dat meiske heeft daar zelf voor gekozen om dat filmke erop te zetten, maar ze deed dat wel niet uit zelfmoordneigingen of whatever. Ze vond dat gewoon een mooi liedje, waarom moeten de mensen daar altijd meer achter zoeken? :8

    (...)Kijk ik heb niks tegen je mening, dus vat het niet op als een aanval. Maar dat vind ik dus raar. Ik heb ook wel iemand waar ik mijn leven voor zou geven als dat nodig is. Maar dat is mijn beste vriend die mij altijd helpt met alles. Dan vind ik dat anders dan met een idool. En ja lief van je dat je je leven voor ieder "goed" persoon zou willen geven, maar dat komt bij mij raar over.


    Nou dan ben je iig mooi gestorven, als je er iemand anders mee hebt gered. Bovendien als je er voor kiest zelf in leven te blijven en een ander laat sterven, zou ik me de rest van me leven schuldig voelen.

    Er was ook zo een vrouw en die was 60, maar die had op haar 3e haar zusje van 1 neergeschoten, ze wist niet wat een wapen was. Toen ze 60 was kon ze zichzelf pas vergeven. Het is toch vreselijk om je leven te leiden met zo een onwijs schuldgevoel. Vind ik dan/.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Bovendien als je er voor kiest zelf in leven te blijven en een ander laat sterven, zou ik me de rest van me leven schuldig voelen.

    Ja, dat zou ik ook doen.
    want dan blijf je leven met de gedachte dat je gewoon te egoïstisch was.

    (...)
    Ja, dat zou ik ook doen.
    want dan blijf je leven met de gedachte dat je gewoon te egoïstisch was.


    Idd. Eerlijkgezegd snap ik ook niet dat andere mensen hier kunnen zeggen; laat die ander maar sterven, zo lang ik maar in leven blijf. No offence..(A)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ja, dat vind ik ook.
    okee, ik geef toe dat ik ook egoïstisch kan zijn op bepaalde vlakken.
    Maar toch zeker niet als het om leven en dood gaat. Dan zou ik liever zelf sterven met de gedachte dat ik iemand anders heb laten leven.

    Precies:).

    Iig ik moet gaan slapen van mijn papa en mama(puh).

    xx Trusteee


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Okee!
    Slaap wel (K)

    LaFee - Sterben Für Dich...
    T'is Idd Wel zielig ^^
    Tschüss ! x.

    Okee!
    Slaap wel (K)


    Beetje laatx] Maar dankje:P


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ik zou egt wel voor bill willen sterven.

    Beetje laatx] Maar dankje


    Graag gedaan

    ik zou egt wel voor bill willen sterven.

    Ik ook. Maar er zijn mensen die dat niet willen.
    Hoe zou je nog verder kunnen leven met jezelf als je weet dat jij ervoor had kunnen zorgen dat Bill verder bleef leven. maar dat hij nu dood is omdat jij niet wilde sterven.
    Okee dat klinkt hier wel stom. Maar ik zou niet meer met mezelf kunnen leven en uiteindelijk uit miserie toch gaan doodgaan... xD

    Dit is een mooi liedje. Wer bin ich is ook zo mooi


    Think before you act.

    Dat is van Lafee! xD
    Mooii!
    x

    http://nl.youtube.com/watch?v=seri5_AC76k (A)

    Lafeeeee <3
    Ja oke. Ahum.
    Ik zou niet voor Bill of welke TH-er ook willen sterven. Sorry, dat klinkt heel grof ofzo, of egoïstisch, maar ik vind, het is niet omdat het je idool is dat je er àlles voor moet gaan doen. Het blijven ook maar mensen.


    One man's fun is another's hell.