• Ik heb zooo een mooi liedje gevonden op youtube. Echt, het is zooo mooi, ik krijg er zelfs tranen van in men ogen en dat heb ik helemaal niet snel:

    http://www.youtube.com/watch?v=NXS2StmIelw&feature=email

    Kga de songtekst er ook even snel bij opzetten:

    Ich lebe für dich.
    Ich ertrinke in dir.
    Doch deine Augen sehn weg wenn ich mich in dir verlier.
    Unerreichbar nah spielst du mit mir.
    Spürst du das nicht?
    Rette mich...

    Ich würde sterben für dich.
    Sterben für dich.
    Warum siehst du das nicht?
    Ich würde sterben für dich.
    Sterben für dich.
    Warum fühlst du nicht wie ich?

    Du tust mit so weh.
    Dieser Schmerz ist dein Fluch.
    Doch um Hilfe zu flehn da fehlt mir der Mut.
    Berühr meine Hand und alles wird gut.
    Doch du tust das nicht.
    Rette mich...

    Ich würde sterben für dich.
    Sterben für dich.
    Warum siehst du das nicht?
    Ich würde sterben für dich.
    Sterben für dich.
    Warum fühlst du nicht wie ich?

    Ich würde sterben für dich.
    Warum, warum, warum fühlst du das nicht?
    Warum liebst du mich nicht?
    Spürst du das nicht?
    Ich würde sterben nur für dich.

    (...)whaha xD nee indeed ben je niet...nu kunnen we het saampjes raar vinden:'D



    Whoesie. ;') Best wel eng dat sommige fans gewoon in staat zijn om ZM te plegen voor zo'n jongen.. >.< (NIETDATIKNUOVERDATMEISJEHEBT!, HEB NU OVER 't ALGEMEEN..!) Kut capslock. :|


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    En dan nog, Lafee heeft dat liedje ook gemaakt, of whatever, en dat gaat toch ook om een persoon, maar ze leeft toch ook nog altijd,...

    Net alsof je van niemand mag houden ofzo, er zijn toch zoveel mensen die zeggen, voor u ga ik door vuur, daarom gaan die mensen toch ook niet door een vuur gaan uitlopen...

    Daarom zei ik ook gedeeltelijk eens zijn met Bambi. Je hebt ook wel een punt. Maar als je dat als fan zijnde doet komt bij mij like beetje obsessed over. Bij vriendschap ligt dat anders want dan ken je elkaar en vertrouw je elkaar (als het goed is:P) Maar dit is gewoon een fan en een idool en like dat vind ik raar.


    Why don't you break my heart

    En dan nog, Lafee heeft dat liedje ook gemaakt, of whatever, en dat gaat toch ook om een persoon, maar ze leeft toch ook nog altijd,...

    Net alsof je van niemand mag houden ofzo, er zijn toch zoveel mensen die zeggen, voor u ga ik door vuur, daarom gaan die mensen toch ook niet door een vuur gaan uitlopen...


    Helemaal mee eens:)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)


    Whoesie. ;') Best wel eng dat sommige fans gewoon in staat zijn om ZM te plegen voor zo'n jongen.. >.< (NIETDATIKNUOVERDATMEISJEHEBT!, HEB NU OVER 't ALGEMEEN..!) Kut capslock. :|

    Joaahh echt weird...maar nu heb ik sowieso zoiets van je moet eigenlijk wel héél diep in een "put" zitten om ZM te plegen:O


    Why don't you break my heart

    En dan nog, Lafee heeft dat liedje ook gemaakt, of whatever, en dat gaat toch ook om een persoon, maar ze leeft toch ook nog altijd,...

    Net alsof je van niemand mag houden ofzo, er zijn toch zoveel mensen die zeggen, voor u ga ik door vuur, daarom gaan die mensen toch ook niet door een vuur gaan uitlopen...


    Jij begrijpt het verkeerd. Je mag wel van mensen houden, maar .. dat je wilt sterven voor iemand vind ik gewoon erg. Klaar mijn mening, amen!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    Joaahh echt weird...maar nu heb ik sowieso zoiets van je moet eigenlijk wel héél diep in een "put" zitten om ZM te plegen:O


    Ja.. maar ik ga, tschüs.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Maar ik zou wel voor Bill sterven om hem daar mee in leven te houden. Maar ik zou voor iedereen sterven (die geen onwijze klootzak is dan). En bovendien, heel veel tienermeisjes plegen zelfmoord als Bill dood gaat. Bij mij doen ze dat dus niet. Nou dan sterf ik liever dan dat Bill sterft.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)

    Ja.. maar ik ga, tschüs.
    Keej Byee (K)


    Why don't you break my heart

    @DutchAngel .. ik heb je toegevoegd als vriend, zie het als een compliment ;')

    Ciao <33. (Was die Tschüs even zat :'D)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Oeee Jaa dat vind ik ook wel een goed punt van LALALALALA hoor.

    Ik zou dat ook wel doen

    Lise heeft gelijk vind k
    kvind da liedje heel mooi,
    ma this nie om da k da liedje mooi vind
    da ik in de put of zelfmoord ga plegen
    of weet k veel wat,
    da heeft daar dus helemaal niks mee te maken,
    & da meisje kiest toch of
    zij dat op da filmke zet,
    k kan da ook doen fzoo,
    ma buh..

    Maar ik zou wel voor Bill sterven om hem daar mee in leven te houden. Maar ik zou voor iedereen sterven (die geen onwijze klootzak is dan). En bovendien, heel veel tienermeisjes plegen zelfmoord als Bill dood gaat. Bij mij doen ze dat dus niet. Nou dan sterf ik liever dan dat Bill sterft.



    Pff. Ookal zou Bill sterven, ik ga echt niet achter hem aan. Like, come one.. ik heb ook een leven. Of iedereen afhankelijk is van dat jonk ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Nu ben ik échtéchtécht wegg. <3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Maar ik zou wel voor Bill sterven om hem daar mee in leven te houden. Maar ik zou voor iedereen sterven (die geen onwijze klootzak is dan). En bovendien, heel veel tienermeisjes plegen zelfmoord als Bill dood gaat. Bij mij doen ze dat dus niet. Nou dan sterf ik liever dan dat Bill sterft.
    Kijk ik heb niks tegen je mening, dus vat het niet op als een aanval. Maar dat vind ik dus raar. Ik heb ook wel iemand waar ik mijn leven voor zou geven als dat nodig is. Maar dat is mijn beste vriend die mij altijd helpt met alles. Dan vind ik dat anders dan met een idool. En ja lief van je dat je je leven voor ieder "goed" persoon zou willen geven, maar dat komt bij mij raar over.


    Why don't you break my heart

    Nu ben ik échtéchtécht wegg. <3

    Bayyy<3 En danku voor compliment(A):'D


    Why don't you break my heart