• Hey peoples,
    ik ben zelf niet zo bekend op Quizlet , maar ik wil toch even bekend maken dat ik een nieuwe story ga maken. Want al mijn andere story’s zyn crap.

    “ Mijn verhaal gaat over Joan, ze heeft het altijd al moeilijk gehad in haar jeugd, en het nog steeds moeilijk heeft. Op een dag besluit ze weg te lopen, naar Washington.
    Ze wil daar een band beginnen, en beroemd worden. Maar het gaat veel moeilijker dan ze dacht, en hoe zouden haar ouders reageren als ze erachter komen dat ze weg is? Zouden ze haar proberen terug te zoeken ?
    Joan moet daarvan de gevolgen onderzien.. “



    + beroemdheden, welke beroemdheden willen jullie erin hebben? Ik heb zelf niet zoveel met Justin Bieber, maar als jullie dat willen doe ik hem er wel even in.

    Rollen:
    Duo = tv Presentatrice.
    pompiedompim = Drumster.
    Beelzebub = Zangeres.
    crunch = Bassist, 2de Zangeres.
    Captivity = bff Joan.

    Ik heb al mijn rollen al, thankyou guys ;D.

    Ik ben begonnen met mijn verhaal! Zouden jullie 'm willen lezen? ;D.
    Ik weet dat je wilt klikken.

    Yeah, thanks! (flower)

    [ bericht aangepast op 15 mei 2010 - 18:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Naam: Phoebe 'Phoebiks'
    Achternaam: Bryant
    Leeftijd: zestien
    Hobby’s: zingen, piano, gitaar en fotografie
    Foto: Phoebiks aka Selena Gomez
    Karakter: vrolijk, speels, trouw, nieuwschierig, sociaal, altijd vrolijk, spontaan, doorzetter.
    Extra Info: Phoebe wil beroemd worden in een bandje, liefst als zangeres. Ze heeft een geweldige celebrity crush op Logan Lerman en ze heeft Éen hond, een huskypuppy, Shasta.

    Logan Lerman, Jonas Brothers, Selena Gomez, Taylor Swift, Kellan Lutz, Demi Lovato, Shakira, Miley Cyrus.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2010 - 9:47 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Naam: Xetha
    Achternaam: Corpes
    Leeftijd: 17
    Hobby’s: Zingen, uitgaan, dronken worden.
    Foto: http://c2.ac-images.myspacecdn.com/images02/49/l_fe08865a31e94568a6c8e8a0778cbb21.jpg
    Karakter: Lief maar ook redelijk bitchy. Ze heeft lef en is spontaan.
    Extra Info: Ze wil zangeres worden in de band.

    Bill of Tom Kaulitz bitte?


    Scream for mercy!

    Naam: Bree kristen Jodelle
    Achternaam:Tanner
    Leeftijd: 16
    Hobby’s: Feesten dansen. Lol maken en op zijn tijd naar school gaan (alleen als ze zich verveeld).
    Foto:http://ronniedigital.files.wordpress.com/2009/06/kristen-bell-3.jpg
    Karakter: Bree is erg betrouwbaar en is gek op feesten. Ze haalt hoge cijfers hoewel ze bijna nooit leert
    Extra Info: Bree is hoog begaafd maar geeft er niet aan toe. zelfs als ze haar best niet doet krijgt ze nog een hoog cijfer.

    Ke$ha, Inna, Ian Somerhalder and Paul wesley

    [ bericht aangepast op 9 mei 2010 - 11:43 ]

    Naam:Chloé
    Achternaam:Belsum
    Leeftijd:17
    Hobby’s: feesten. zingen en breakdance.
    Foto:http://imgsrv.qcountry1037.com/image/wqny/UserFiles/Image/taylor-swift-9.jpg
    Karakter:Aardig en goed in dansen
    Extra Info:Ze kan zelfs met een baljurknog breakdancen


    -

    tom kaulitz, bill kaulitz, johnny depp, aaron johnson, lady gaga, ke$ha.
    Naam:éllin
    Achternaam:bourne
    Leeftijd:zestien
    Hobby’s:zingen & jazz ballet
    Foto:éllin bourne
    Karakter:éllin is een geval apart, ze is hoogbegaafd en kan daarom ook erg bijdehand overkomen. het liefste heeft ze altijd gelijk en dramt dan ook door totdat iemand het haar geeft, maar éllin heeft ook haar goeie kanten. ze is erg vriendelijk en vooral erg behulpzaam, ze is trouw aan haar vrienden en heeft bijna nooit ruzie. ze is niet playerig aangelegt of flirterig, maar toch is ze erg aantrekkelijk omdat ze mysterieus is.
    Extra Info:heeft een te grote crush op tom kaulitz, maar geeft het nooit toe. daarom plagen haar vriendinnen haar daarmee.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2010 - 11:11 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam: Anouk
    Achternaam: Phoenix
    Leeftijd: 17
    Hobby’s: Drummen en dansen
    Foto: die mag je zelf verzinnen (ik zit namelijk op mijn iPod en kan er nu even geen plaatsen)
    Karakter: best verlegen maar een hele grote doorzetter, als ze iets wil dan zal ze het krijgen. Verder is ze heel vriendelijk en aardig, een super goede vriendin die altijd eerst aan andere denkt en niet aan zichzelf.
    Extra Info: Ze is dus drummer, haar favoriete band is Tokio Hotel, haar grote voorbeeld is Gustav Schäfer. En ze is stiekem smoor verliefd op Bill Kaulitz.

    Het lijkt me leuk om heel Tokio Hotel als artiesten erin te doen. :]


    -

    Naam: Amy
    Achternaam: Simonsen
    Leeftijd: 20
    Hobby’s: tijdschriften lezen, lachen en luieren.
    Foto:deze of deze
    Karakter:nieuwsgierig, altijd haantje de voorste, aardig tegen mensen die ze mag, optimistisch, perfectionistisch, fel, niet op haar mondje gevallen, flap uit, eigenaardig, grappig, spontaan.
    Extra Info: Ik ben een interviewer van een beroemd magazine, tv presentatrice en ik ben model.

    Artiest: ik zou tokio hotel leuk vinden, amar je moet het eignelijk helemaal zelf weten. :3
    ~ik weet niet of je wat met deze rol kan, maar ik dacht, het is het proberen waard :3~

    [ bericht aangepast op 9 mei 2010 - 11:40 ]

    Ik kom niet auditeren voor een rol, ik wil alleen zeggen dat ik het een goeie titel vind :Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    trouwens bij mij van chloe iberoemdheden.. Inna,Lady gaga,beyonce,selena gomez,Miley cyrus,demi lovato graag erin als mijn keus


    -

    whaha The Runaways:Y)


    Love is overrated

    xMILES schreef:
    whaha The Runaways:Y)


    Huh? The Runaways?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bassist
    Naam: Kim
    Achternaam: Jones
    Leeftijd: 18 jaar.
    Hobby’s: Muziek spelen en luisteren, boksen en dansen.
    Foto: Klik!
    Karakter: Eigenwijs, grappig, chaotisch en erg optimistisch.
    Extra Info: Kim is het meest zelfverzekerd van de groep, ze maakt van alles een grap en dat is haar kracht.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Was ik nou bassist/tweede zangeres?=3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    crunch schreef:
    Was ik nou bassist/tweede zangeres?=3


    Hehe, ja sorry. Ik was een beetje druk de laatste tijd, dus heb niet dit topic kunnen veranderen. ;$


    Don't walk. Run, you sheep, run.