• Wie heeft er allemaal een beugel en wat Voor een? En hoelang moet je hem dragen?

    Ik heb blokjes en volgende maand gaat hij eruit. Ik moest hem 2 jaar dragen.


    Take me to wonderland

    Ik heb 1 blokjes beugel en ik heb hem nu 2, 5 jaar en ik moet hebm nog minstens 1 jaar.


    When words fail music speaks

    1 Jaar Buitenboord
    1,5 jaar blokjes
    nu heb ik een draadje & een nachtbeugel, maar die heb ik al een half jaar niet in gehad (of langer).

    [ bericht aangepast op 9 mei 2010 - 12:56 ]

    ik had een slotjesbeugel, en hij is er donderdag uit gegaan :D
    en dat na 4 en een half jaar T_T.. terwijl me tanden helemaal niet extreem scheef stonden!


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    toen ik tien was ofzo had ik een beugel , daarna een buitenbeugel voor snachts en daarna paar jaar blokjes , ondertussen ben ik er wel al een jaar of 4 vanaf :'D heb er wel 6 jaar mee gesukkeld --'


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mijn slotjes zijn er ongeveer 3/4 jaar terug uitgegaan. Nu heb ik alleen nog zo'n ijzeren draadje.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Een paar jaar geleden leek het alsof ik heel erg een beugel nodig had, maar uiteindelijk is alles recht gegroeid [: ik zou er misschien, héél misschien nog een kunnen krijgen omdat ik een hele kleine overbeet heb.


    Destroy what destroys you.

    Ik had eerst een plaatje voor me bovenkaak, en een buitenboord. Nu sinds iets van 3 weken slotjes.

    ik heb 3 jaar lang een vaste beugel gehad,, z'n blokjes geval.. en nu heb ik enkel nog een nacht beugel die ik moet dragen tot uitgegroeid ben..


    Never forget the things that make you smile