• Wie heeft er allemaal een beugel en wat Voor een? En hoelang moet je hem dragen?

    Ik heb blokjes en volgende maand gaat hij eruit. Ik moest hem 2 jaar dragen.


    Take me to wonderland

    ben er godzijdank van af.
    twee en een half jaar een nachtbeugel gehad..


    Vandaag is het verleden, gezien door de toekomst xD

    Lolz, ik heb nu een nachtbeugel, geen idee voor hoelang nog (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    ik heb nu anderhalf jaar slotjes!! en mijn blokbeugel is er een half jaar geleden uit gegaan!!


    love is in the air... but i can't fly

    L0VEDRUNK schreef:
    Ik heb een spinbeugel sinds 4 maanden, volgende week mag hij eruit en gaan er slotjes aan de bovenkant in. Ik weet niet voor hoelang is.

    Ik had die ook D;
    Ik heb nu blokjes, volgend jaar bij kerst denk ik mag die eruit.


    your eyes are like stars in the night.

    Lagoon schreef:
    Ik heb/hoef geen beugel (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik moet wel een beugel, maar het geld is er niet voor. Dus geen (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Sid schreef:
    Lolz, ik heb nu een nachtbeugel, geen idee voor hoelang nog (:


    Dat is voor áltijd.


    Smiling but close to tears.

    Ik heb 'n slotjesbeugel boven en onder, en hij mag er waarschijnlijk volgende zomer eruit ^^
    Kijk 'r naar uit,


    wth.

    2 jaar blokjes gehad, nu enkel nog een nachtbeugel die niemand ooit te zien krijgt :3


    Never run out of reasons to smile...

    Ik een slotjesbeugel ... irri!
    Elke maand trekken ze 'm strakker, en dan kom ik thuis met pijn in mijn mond! ***** beugel!!


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    ik heb/had er geen..
    ik heb wel een misvormd tand geval maar dat zijn 2 tanden die tijdens het wisselen vast zijn gegroeit dat valt niet te verhelpen met een beugel maar voor de rest heb ik het niet nodig de rest is recht
    en hoewel ik het niet altijd even prettig vind die ene tand weet ik nog niet of ik het ga laten veranderen zoiezo niet met beugel dat heeft geen zin maar een kroon zal het dan worden maaar daar ga ik me nu nog geen zorgen over maken het is ook niet noodzakelijk


    A Noble was Born in Chaos

    STARxCHICKK schreef:
    Ik een slotjesbeugel ... irri!
    Elke maand trekken ze 'm strakker, en dan kom ik thuis met pijn in mijn mond! ***** beugel!!


    Bij mij trekken ze het niet meer strakker Ik weet eigenlijk niet wat ze doen ng. Ze verplaatsen soms nog een blokje en geven een ander kleurtje. xD


    Take me to wonderland

    Ik had vroeger ook een blokjes beugel. Ik ben er nu al bijna 2 jaar vanaf! :Y)

    Maar ik heb hem wel 3 jaar gedragen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik heb een plaat beugel.. Al 4 maanden.. En over 2 maanden krijg ik een blokjes beugel :)

    Ik heb een beugel gehad. Een blok en een plaatjes. Nu heb ik van die spalkjes aan de binnenkant.


    Je moet worden wie je bent.