• Ik vind het heel irritant dat als je een verhaal wilt lezen die niet in een story staat. Dus nogsteeds in losse quizzen.
    Het is heel moeilijk om dit te lezen omdat je dan telkens en volgende deel helemaal moet gaan opzoeken.

    Kan er niet zoiets zijn dat alle quizzen automatisch omgezet worden in story's ofzo.

    Dat alle quizzen van een gebruiker die dezelfde titel hebben een story wordt.

    Snappie?

    [ bericht aangepast op 6 mei 2010 - 16:37 ]

    Nee, daar wordt de site te traag van denk ik. En die usuers moeten dat zelf weten...
    Dus, voor jou geldt: negeren en doorlezen of niet lezen =3

    users kunnen zelf quizzen omzetten in stories, als ze het niet doen, kun je het misschien aan de schrijfster vragen of ze dat even wil doen?

    x

    Als ze dat nog niet hebben gedaan, zullen ze daar waarschijnlijk wel een (goeie) reden voor hebben;)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Als mensen hun quizzen niet willen omzetten, is dat hun volste recht. Dus ik vind dat de serie niet mocht weggaan, zodat ze toch nog samenblijven.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Tegen.
    Ik heb er eigenlijk niet zo veel last van ;3

    Ik heb al suggestie, eerder tot de ontwerpers van Quizlet gericht, Of het misschien niet tof is om door de gebruikers van Quizlet te stemmen op een verhaal dat dan het verhaal van de dag wordt?
    Of iets in die aard?


    Doel van het leven? Het bereiken van geluk en materiele rijkdom!

    Caithlyn schreef:
    Als ze dat nog niet hebben gedaan, zullen ze daar waarschijnlijk wel een (goeie) reden voor hebben;)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Dat noemden we vroeger series ^^, maar die zijn er niet meer (wat ik eigenlijk ook wel spijtig vind, maar gelukkig zijn er stories)


    MUSIC && FASHION

    Sylph schreef:
    Ik heb al suggestie, eerder tot de ontwerpers van Quizlet gericht, Of het misschien niet tof is om door de gebruikers van Quizlet te stemmen op een verhaal dat dan het verhaal van de dag wordt?
    Of iets in die aard?

    Misschien kun je daar beter zelf een topic over maken.:X


    *insert philosophical cringe expression here*

    Sylph schreef:
    Ik heb al suggestie, eerder tot de ontwerpers van Quizlet gericht, Of het misschien niet tof is om door de gebruikers van Quizlet te stemmen op een verhaal dat dan het verhaal van de dag wordt?
    Of iets in die aard?

    Zoiets hebben we al, in de vorm van de nieuwsbrief. Zou je in het vervolg een eigen topic willen maken?

    Ontopic: Ik ben tegen, als users hun serie niet willen omzetten naar een story moeten ze dat zelf weten.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sylph schreef:
    Ik heb al suggestie, eerder tot de ontwerpers van Quizlet gericht, Of het misschien niet tof is om door de gebruikers van Quizlet te stemmen op een verhaal dat dan het verhaal van de dag wordt?
    Of iets in die aard?

    Een beetje off-topic, maar dit lijkt me een erg leuk idee.

    Ik ga eens kijken of ik wat kan maken (Y)


    Dit is mijn signature...

    Denk dat dat niet gaat werken Ö


    I don't need words to feel those lips.