• Kijk.
    Dat zingen en acteren van Miley Cyrus houdt 'r wel van de straat, haha.
    Ik bedoel, als je al die foto's van 'r ziet halfnaakt, van voor ze nog beroemd was, behoorde ze volgens mij tot het groepje 'sletten' of hoe je ze ook wil noemen.
    Alsjeblieft geen haat reacties, want dit bedacht ik me gewoon. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eigenlijk heb je best gelijk :Y)

    ik vind eigenlijk dat ze dat nog steeds is.. :/ Ik zag ooit een coverfoto van haar, en daar was ze niet bepaald als een 16-jarige gekleed.
    Mij lijkt het juist dat het beter is voor zo'n beetje elke puber om een normaal leven te lijden..

    [ bericht aangepast op 5 mei 2010 - 17:45 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    helemaal mee eens xD

    Tja..
    Wat ik dan vind bij o.a. Miley Cyrus (en meerdere 'disney-sterretjes') is dat zij beroemd zijn geworden mede dankzij Disney enzo, en dat ze een jaartje of 2 beroemd zijn, maar dat je daarna niets meer van ze hoort. (:


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik denk dat als ze onbekend en Nederlands zou zijn geweest ze in het rijtje ; populaire-hyves-sletjes zou horen :$ maar ik ken haar niet dus oordelen gaat moeilijk.


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    Ik denk dat als ze onbekend en Nederlands zou zijn geweest ze in het rijtje ; populaire-hyves-sletjes zou horen :$ maar ik ken haar niet dus oordelen gaat moeilijk.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    UNCOMMON schreef:
    Eigenlijk heb je best gelijk :Y)


    Only losers can act the way you do

    eigenlijk wel ja :X
    tja ,. je moet toch wat i guess xD

    Haha je hebt wel gelijk :')


    Happiness hit her like a train on a track

    yup I agree x3


    in three words what i've learned bout life; it goes on

    Outlaw schreef:
    ik vind eigenlijk dat ze dat nog steeds is.. :/ Ik zag ooit een coverfoto van haar, en daar was ze niet bepaald als een 16-jarige gekleed.
    Mij lijkt het juist dat het beter is voor zo'n beetje elke puber om een normaal leven te lijden..

    Uhu, inderdaad. De 'tieners' die zijn sowieso meer voor de show vind ik, persé omdat ze iemand nodig hebben ofzo die in de belangstelling moet staan en dat Disney weer wat bijverdient. Ik bedoel, niet alle mensen van Disney zijn nou hoe ik het noem, super goed. De 'tieners' moeten gewoon een eigen leventje weer oppakken, zodat ze het niet verneuken. Even hard gezegt, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    UNCOMMON schreef:
    Eigenlijk heb je best gelijk :Y)


    I hope you die :3

    Hmm, maar de meeste mensen weten de achtergrond van die foto's niet eens.

    Die foto's had ze gemaakt voor haar toenmalige vriendje maar die zijn uitgelekt toen het uit ging.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Asylum schreef:
    Tja..
    Wat ik dan vind bij o.a. Miley Cyrus (en meerdere 'disney-sterretjes') is dat zij beroemd zijn geworden mede dankzij Disney enzo, en dat ze een jaartje of 2 beroemd zijn, maar dat je daarna niets meer van ze hoort. (:


    Ja, of ze proberen van hun 'disney sterretje' imago af te komen door andere films te maken, wat meestal niet echt lukt want dan staan ze nog steeds bekend als disney sterretjes.


    Aan niets denken is ook denken.